  • 1. Data: 2008-10-02 15:35:03
    Temat: getin bank: oczarowal mnie wygodą
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    system internetowy getin banku jest niesamowicie wygodny
    tam gdzie mbank mnie denerwował tu takich braków nie ma
    nie ma tylu zbędnych potwierdzeń i bardzo przejrzysty interfejs

  • 2. Data: 2008-10-02 17:48:30
    Temat: Re: getin bank: oczarowal mnie wygodą
    Od: Thomas <t...@g...com>

    On 2 Paź, 17:35, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > system internetowy getin banku jest niesamowicie wygodny
    > tam gdzie mbank mnie denerwował tu takich braków nie ma
    > nie ma tylu zbędnych potwierdzeń i bardzo przejrzysty interfejs

    Jak Ci zaczną lokaty znikac to zmienisz zdanie...
    ...do konta TOP też nie ma dostępu.

    Poużywaj tego dostępu z miesiąc i wtedy daj znac jakie masz opinie....

  • 3. Data: 2008-10-02 20:16:45
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Thomas" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Jak Ci zaczną lokaty znikac to zmienisz zdanie...
    > ...do konta TOP też nie ma dostępu.
    >
    > Poużywaj tego dostępu z miesiąc i wtedy daj znac jakie masz opinie....

    nie zamierzam tego używać przyzwyczaiłem się już do mbanku

  • 4. Data: 2008-10-02 22:53:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Thomas" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > nie zamierzam tego używać przyzwyczaiłem się już do mbanku

    Zamierzasz urzywaz ich KK? :)

  • 5. Data: 2008-10-02 22:53:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    krzysztofsf pisze: