  • 1. Data: 2013-10-26 15:48:33
    Temat: gdzie teraz najwyższy cashback na KK?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Alior zamyka wreszcie lotnicze goldy, więc era 1,5% "od wszystkiego"
    odchodzi... :-(
    Kto teraz daje najwięcej "od wszystkich bezgotówkowych"?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2013-10-27 07:07:24
    Temat: Re: gdzie teraz najwyższy cashback na KK?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 26 Oct 2013 15:48:33 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Hello,
    >
    > Alior zamyka wreszcie lotnicze goldy, więc era 1,5% "od wszystkiego"
    > odchodzi... :-(
    > Kto teraz daje najwięcej "od wszystkich bezgotówkowych"?

    Stara kk Polbank Tmobile i bardzo stara karta Aliora, której już dawno w
    ofercie nie ma.

    Xenocide

  • 3. Data: 2013-10-27 10:50:48
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    >Kto teraz daje najwięcej "od wszystkich bezgotówkowych"?

    Jeszcze stara KK Gold Polbank, ale jest to 0,9%, max. 50 PLN miesięcznie i
    jest to 1 PLN od każdego wydanego 100 PLN w ramach jednej transakcji.
    Wydatki poniżej 100 nie liczą się.

    MichalL

  • 4. Data: 2013-10-27 10:56:06
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > Stara kk Polbank Tmobile

    A stara Polbank visa gold? Kiedyś było 1% -0,1% ubezpieczenie, czyli
    0,9% od wszystkiego. Teraz nie mogę się na ich stronie dokopać żadnych
    regulaminów dla starych po-polbankowych kart i sam nie wiem jakie mam
    warunki... :-(

    > i bardzo stara karta Aliora, której już dawno w ofercie nie ma.

    Swego czasu zamieniłem ją na lotniczego golda (1,5%), ale teraz El
    Dorado się kończy... Trzeba było ją trzymać... :-(

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2013-10-27 11:12:21
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    MichalL pisze:
    > Jeszcze stara KK Gold Polbank, ale jest to 0,9%, max. 50 PLN miesięcznie
    > i jest to 1 PLN od każdego wydanego 100 PLN w ramach jednej transakcji.
    > Wydatki poniżej 100 nie liczą się.

    O! A gdzie jest aktualny regulamin? Kartę mam, ale nie mogę się dokopać
    do obecnych warunków. :-(

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2013-10-28 20:06:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 27 Oct 2013 10:56:06 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > 0,9% od wszystkiego. Teraz nie mogę się na ich stronie dokopać żadnych
    > regulaminów dla starych po-polbankowych kart i sam nie wiem jakie mam

    Na pewno wprowadzili zapis, że naliczają od pełnych 100 zł, więc już tak
    ciekawie nawet ten 1% nie wygląda.

    Xenocide