  • 1. Data: 2003-07-07 09:45:20
    Temat: gdzie daja Maestro i nie chca za to pieniedzy :)
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam
    Poszukuje konta do ktorego zostanie wydana karta Maestro. Mam rachunek w
    mBanku, jestem z niego bardzo zadowolony, jednak przelicnik 4,7 w Europie
    troche mnie denerwowal przez caly okres pobytu za granica. No a w mBanku tylko
    Visa.

    No wiec pytanie: gdzie znajde oferte taka jak mBanku (brak oplat), tylko z
    Maestro?

    Pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2003-07-07 11:36:26
    Temat: Re: gdzie daja Maestro i nie chca za to pieniedzy :)
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

> [...]
    > troche mnie denerwowal przez caly okres pobytu za granica. No a w mBanku
    Z tego co zrozumialem potrzebujesz karty rozliczanej w euro. Polecam VWBank.
    Tam jest wprawdzie Visa, ale rozliczana w euro. Konto jest darmowe jak w
    mBanku.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 3. Data: 2003-07-07 12:12:57
    Od: k...@a...pl

    Ja w ostatniej chwili załapałem się na kartę Maestro z LG Petro...niestety po
    tygodniu jak ją dostałem Lg zostało wchłonięte przez Nordea i już nie otwierają
    nowych kont LG a w Nordea się płaci niestety a poza tym nie mają tam Maestro.
    Ciekawe tylko jak długo bede się cieszył tym kontem...prawdopodobnie do
    listopada...

  • 4. Data: 2003-07-07 12:49:20
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Ciekawe tylko jak długo bede się cieszył tym kontem...prawdopodobnie do

    Maestro mozna dostać także w KB ale niestety są opłaty (jakie patrz
    http://www.kredytbank.pl). Dodatkowo trzeba tam otworzyć ichniejszy ROR, czyli
    EKSTRAKONTO i przedstawic historie rachunku z innego banku. Tensor1.

  • 5. Data: 2003-07-07 13:04:02
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    czyli
    > EKSTRAKONTO i przedstawic historie rachunku z innego banku. Tensor1.

    To juz chyba taniej wyjdzie przedplacona w ING.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 6. Data: 2003-07-07 13:14:48
    Od: k...@a...pl

    To jeszcze raz ja

    Własnie znalazłem bank gdzie Maestro dostaniesz gratis : BGŻ !!!! dają ją do
    integrum. Niestety prowadzenie konta kosztuje 4 zł. Ale masz do konta dostęp
    przez internet i przelewy przez internet robisz gratis. Wiec chyba warto się
    nad tym zastanowić ???

  • 7. Data: 2003-07-07 21:27:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    w mBanku maja rozliczac niedlugo przez Euro - jesli zatem nie bedziesz
    jeszcze troche wyjezdzal po prostu poczekaj ;)
    W innym wypadku - ING przedplacona karta chyba najtaniej wyjdzie?