  • 1. Data: 2005-08-11 09:18:03
    Temat: fundusz inw. + kredyt
    Od: Jurek <j...@s...pl>

    witam,
    może ktoś się orientuje czy któryś bank oferuje usługę: kredyt
    hipoteczny powiązany z jakimś planem oszczędzania (czy funduszem inw.?).
    Kiedyś czytałem o czymś takim, a że chcę wziąść kredyt to pomyślałem że
    takie rozwiązanie mogłoby być korzystne...o, jeśli się tu mylę to też
    poprosiłbym o sprostowanie...
    pozdrawiam
    ___Jurek
    jerys(at)poczta(dot)fm | jerys(at)spymac(dot)com

  • 2. Data: 2005-08-11 09:19:09
    Temat: Re: fundusz inw. + kredyt
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
    > może ktoś się orientuje czy któryś bank oferuje usługę: kredyt hipoteczny
    > powiązany z jakimś planem oszczędzania (czy funduszem inw.?). .....

    idź do openfinance - oni to oferują

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )