  • 1. Data: 2005-08-11 07:20:00
    Temat: Karta kredytowa a kredyt hipoteczny
    Od: "Konrad" <n...@k...it>

    chcalem wziac kredyt hipoteczny (ppodobnie w mbanku, ale rozwazam jeszcze
    inne banki)
    jest teraz w mbanku promocja z wydawaniem kredytowek

    moje pytanie brzmi - czy KK wplywa na wysokosc mozliwego kredytu czy tez na
    jego oprocentowanie ? (a moze tez na cos innego ?)

    Konrad

  • 2. Data: 2005-08-11 07:24:23
    Temat: Re: Karta kredytowa a kredyt hipoteczny
    Od: Flying Sourcer <g...@g...pl>

    On Thu, 11 Aug 2005 09:20:00 +0200, "Konrad" <n...@k...it> wrote:

    >moje pytanie brzmi - czy KK wplywa na wysokosc mozliwego kredytu czy tez na
    >jego oprocentowanie ? (a moze tez na cos innego ?)

    Posiadanie karty kredytowej wpływa na Twoją zdolność kredytową. Po
    prostu obniża wysokość kwoty o jaką mógłbyś się starać.
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2005-08-11 07:56:53
    Od: "Konrad" <n...@k...it>

    > Posiadanie karty kredytowej wpływa na Twoją zdolność kredytową. Po
    > prostu obniża wysokość kwoty o jaką mógłbyś się starać.

    a wiesz moze w jaki sposob wplywa moj limit KK na zdolnosc kredytowa

    zalozmy ze mam 10k limitu na KK, o ile obnizy to moja zdolnosc kredytowa ?

  • 4. Data: 2005-08-11 08:00:57
    Od: "tomek." <x...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad" napisal:

    > a wiesz moze w jaki sposob wplywa moj limit KK na zdolnosc kredytowa
    > zalozmy ze mam 10k limitu na KK, o ile obnizy to moja zdolnosc kredytowa ?

    do zbadania Twojej zdolnosci kredytowej potrzeba znacznie wiecej
    informacji, - poza tą o posiadaniu KK. Przede wszystkim wysokosc
    udokumentowanych dochodów. I teraz jesli posiadasz inne kredyty, pozyczki,
    limit debetowy, spłacasz jakies raty, posiadasz samochód, dziecko ...
    wszystko to relatywnie zmniejsza Twoją zdolnosc kredytowa. Polecam jakis
    kalkulator (Expander, mBank, bph..) jest ich na sieci pelno i mozna na ich
    podstawie zobaczyc jak zmienia sie zdolnosc kredytowa...

    pozdro
    tomek.

  • 5. Data: 2005-08-11 08:24:35
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Konrad" <n...@k...it> napisał w wiadomości

    > na

    > a wiesz moze w jaki sposob wplywa moj limit KK na zdolnosc kredytowa
    >
    > zalozmy ze mam 10k limitu na KK, o ile obnizy to moja zdolnosc kredytowa ?

    expander liczył kiedyś tak, że 5% limitu KK uznaje jako twoje obciążenie
    miesięczne więc jak masz 10000 limitu KK to o 500 zł ci obniżają max ratę
    kredytu o jaką mógłbyś się starać. Czasami w zależności od wystawcy KK i od
    banku w którym chcesz kredyt hipoteczny zmniejszają do 1,5% limitu

    Grześ

  • 6. Data: 2005-08-11 09:11:29
    Od: "Konrad" <n...@k...it>

> [...]
    od
    > banku w którym chcesz kredyt hipoteczny zmniejszają do 1,5% limitu

    dzieki, o taka odpowiedz mi chodzilo

  • 7. Data: 2005-08-11 09:36:47
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Konrad wrote:
> [...]
    >
    > moje pytanie brzmi - czy KK wplywa na wysokosc mozliwego kredytu czy tez na
    > jego oprocentowanie ? (a moze tez na cos innego ?)

    Obniza zdolość kredytową, podobnie jak przyznane saldo debetowe.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net

  • 8. Data: 2005-08-11 18:34:33
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Konrad wrote:
> [...]
    >
    > moje pytanie brzmi - czy KK wplywa na wysokosc mozliwego kredytu czy
    > tez na jego oprocentowanie ? (a moze tez na cos innego ?)

    Oczywisicie, ze obniza ale nie tak jak pisza przedpiscy. Bralem kredyt
    mieszkaniowy w PKO BP i moj dochod zostal obnizony o prognozowane odsetki z
    calkowitego zadluzenia jakie moglbym uzyskac na posiadanej KK. Wiec nie
    kwota, ale odsetki obniza Twoja zdolnosc, w dodatku w PKO BP bylo brane pod
    uwage oprocentowanie z ich kart kredytowych, a nie z mojej (mam VC w
    Millennium gdzie oprocentowanie jest wyzsze niz KK PKO BP - przynajmniej w
    tamtym czasie).

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia