  • 1. Data: 2005-08-10 19:39:22
    Temat: jednorazowa wplata na koto
    Od: "pan Stasio" <p...@w...pl>

    witam i bardzo prosze o pomoc
    chcialbym sie zapytac czy przy wplacie na konto (w okienku) jest jakas
    maksymalna kwota do ktorej nie trzeba podawac jakichs zaswiadczen skad sie
    ma pieniadze? A moze w ogole nie trzeba zadnych zaswiadczen?
    Od razu nadmienie ze pieniadze nie pochodza z kradziezy czy nielegalnych
    interesow :) Dostalem je na slubie i chcialbym je gdzies bezpiecznie
    schowac, przynajmniej na razie :)
    z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-10 20:06:11
    Temat: Re: jednorazowa wplata na koto
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "pan Stasio"
> [...]
    > jakas maksymalna kwota do ktorej nie trzeba podawac jakichs
    > zaswiadczen skad sie ma pieniadze? A moze w ogole nie trzeba zadnych

    powyzej rownowartosci 10tys EUR spisuja cie z dowodu ale zadnych
    zaswiadczen nie trzeba. Granica 10 tys EUR jest ciagle podnozona i byc
    moze jest to juz nawet 15 tys - czyli ok. 60 tys zl
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-08-10 20:49:05
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Tak jak napisałeś, 15 tyś EUR :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2005-08-11 05:08:10
    Od: "pan Stasio" <p...@w...pl>

    > Tak jak napisałeś, 15 tyś EUR :)

    bardzo dziekuje za pomoc
    moje obawy okazaly sie bezpodstawne :)

  • 5. Data: 2005-08-11 17:09:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 10 Aug 2005 21:39:22 +0200, "pan Stasio" <p...@w...pl>
    wrote:

    >Od razu nadmienie ze pieniadze nie pochodza z kradziezy czy nielegalnych
    >interesow :) Dostalem je na slubie i chcialbym je gdzies bezpiecznie
    >schowac,
    a podatek oplaciles? :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 6. Data: 2005-08-12 10:08:19
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>

    Dysponent zawsze może wpisać daną transakcją jako podejrzaną o pranie
    brudnych pieniędzy.
    Powyżej 15 tyś Euro dzieje się to automatycznie
    Piotr