  • 1. Data: 2005-08-10 21:44:13
    Temat: Przelew z UK do PL , siedzac w Polsce ?
    Od: "work" <c...@v...pl>

    Witam

    Posiadam troche kasy w HSBC w UK , chcialbym
    zrobic przelew na moje konto w PL powiedzmy w mbanku ( co pewnie jest
    niemozliwe),
    lub fizycznie odebrac w jakiejsc placowce w Polsce .

    Problem w tym ze chce to zrobic wszystko przebywajac w PL ,
    nie mam mozliwosci spotkania sie z nikim w UK i tam przekazania
    jakiejs innej firmie np. western union

    Jak to moge zrobic siedzac w domu w PL i na jakie oplaty sie nastawic ?

    Dzieki , pozdrawiam
    c,

  • 2. Data: 2005-08-10 21:55:30
    Temat: Re: Przelew z UK do PL , siedzac w Polsce ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak to moge zrobic siedzac w domu w PL i na jakie oplaty sie nastawic
    > ?

    Masz dostęp do tego konta przez net albo telefon? Jeżeli tak, to sprawdź czy
    możesz zlecić przelew zagraniczny w ten sposób. Ewentualnie wybierz kartą z
    bankomatu.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-08-10 22:33:22
    Od: "work" <c...@v...pl>

    "Glenn" :

> [...]
    > czy
    > możesz zlecić przelew zagraniczny w ten sposób. Ewentualnie wybierz kartą

    Mam dostep przez net, moge robic przelewy internetowe w UK ,
    jest tam mase opcji ale nie zauwazylem aby mozna bylo robic przelew
    zagraniczny .

    Mowisz wybrac karta z bankomatu , a widzisz zapomnialem o niej :) ,
    a nie wiesz jaka bedzie prowizja i jaki przelicznik , ew. gdzie sie o
    tym dowiedziec ?

    Pozdrawiam
    c.

  • 4. Data: 2005-08-11 01:35:47
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > Mowisz wybrac karta z bankomatu , a widzisz zapomnialem o niej :) ,
    > a nie wiesz jaka bedzie prowizja i jaki przelicznik , ew. gdzie sie o

    Ja wyplacalem pare razy w Polsce karta MasterCard debit HSBC i przelicznik byl
    lepszy niz w kantorach i nie bylo prowizji za wyplace z bankomatu zagranicznego.
    W internecie nie ma opcji zadnego przelewu zagranicznego, ale na stronie HSBC
    byla notka, ze zrobili jakies przelewy miedzy HSBC po swiecie i jest to za darmo
    i do wybrania w kazdej walucie, co obsluguje bank i mialo to byc dostepne przez
    internet, ale trzeba chyba bylo sie fatygowac do oddzialu, zeby aktywowac te
    usluge lub telefonicznie, ale teraz tego nie moge znalezc. Tylko, ze szkopol w
    tym, ze w HSBC Polska pewnie nie otwieraja kont dla prywatnych osob.

  • 5. Data: 2005-08-11 07:25:47
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dddvbf$q8v$1@news.onet.pl grupowicz work napisał:

    > Mam dostep przez net, moge robic przelewy internetowe w UK ,

    Może poprzez moneybookers i będzie to kosztować cię 2,30 euro + koszt
    przelewu z twojego banku na konto MB w UK.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 6. Data: 2005-08-13 10:24:22
    Od: bronek michalski <b...@g...com>

    August wrote:

    > Może poprzez moneybookers i będzie to kosztować cię 2,30 euro + koszt
    > przelewu z twojego banku na konto MB w UK.

    + chyba jakiś procent od sumy, ale i tak tanio.

    --
    p.

    bronek

  • 7. Data: 2005-08-13 11:11:31
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:ddkhob$fi2$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz bronek michalski
    napisał:

    > + chyba jakiś procent od sumy, ale i tak tanio.

    ZTCP wliczyłem maksymalny procent - 1% (up to EUR 0.50).

    --
    S pozdravem,
    August