  • 1. Data: 2003-11-19 10:34:18
    Temat: expander.pl - kredyt ?
    Od: "rafalw" <U...@i...pl>

    Witam, czy warto w ogole kozystac z uslug takich posrednikow?
    Jak to dziala?
    Gdzie ukryte sa koszty dla posrednika?
    Czy sa jacys inny posrednicy w Internecie?

    - chodzi o kredyt mieszkaniowy

  • 2. Data: 2003-11-19 12:21:27
    Temat: Re: expander.pl - kredyt ?
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

    > Witam, czy warto w ogole kozystac z uslug takich posrednikow?
    > Jak to dziala?
    > Gdzie ukryte sa koszty dla posrednika?
    > Czy sa jacys inny posrednicy w Internecie?
    >
    > - chodzi o kredyt mieszkaniowy

    cześć,

    ukrytych kosztów nie ma - expander (doradca) sam Ci mówi, na czym zarabia.
    Otóż - biorąc kredyt przez nich, masz troszku wyższą prowizję (np. +0,5%),
    którą kosi expander. Zysk: mają swoich analityków w banku (podobno), wobec
    czego cały czas wiesz, na jakim etapie jest Twój wniosek i co się z nim
    dzieje.

    Boa.

  • 3. Data: 2003-11-19 13:54:04
    Od: "rafalw" <U...@i...pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czego cały czas wiesz, na jakim etapie jest Twój wniosek i co się z nim

    e..... chyba nie ... maja szpiegów co najwyżej wnioski od nich laduja na
    gore stosu ;)

    wlasnie zastanawia mnie bo np. zato w symulacji promonuja dosc niskie
    oprocentowanie, którego ja bedąc osobiscie w banku bym nie dostał !!