  • 1. Data: 2003-11-19 08:00:21
    Temat: Problemy w BPHPBK
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    Kto ma konto w BPHPBK razde sprawdzic saldo. W dniu wczorajszym mieli
    jakies klopoty i sciagali pieniadze z konta za transakcje kartowe a
    blokady zostawaly. Mi w ten sposob nie poszlo zlecenie stale bo z powodu
    dalszej blodkady juz zaksiegowanych transakcji brakowalo srodkow na
    koncie. Sprawe musialem wyjasniac "recznie" w banku. Nie obyly sie bez
    problemow bo pani z oddzialu i pan z sekcj kart nie potrafili zrozumiec
    roznicy 0,52 groszy miedzy blokada a kwota sciagnieta. Roznica wynikala
    z prostej przyczyny transakcji w sklepie internetowym i roznicy w kursie
    dolarow przy blokadzie i przy sciaganiu naleznosci. Sprawa wyjasniona,
    ale niesmak pozostal. Przy okazji pani mnie robroila informacja zebym
    sie wstrzymal z recznym robieniem przelewu ktory nie poszedl zleceniem
    stalym bo cytuje: "moze wczytaja caly dzien i to zelecenie jednak
    pojdzie". Ech, chyba pora zaczac myslec o zmianie banku.

    --
    Sebastian Maliszczak

  • 2. Data: 2003-11-19 18:53:11
    Temat: Re: Problemy w BPHPBK
    Od: t...@p...onet.pl (Jacek Sitowski)

    W dniu Wed, 19 Nov 2003 09:00:21 +0100, Sebastian Maliszczak
    <S...@c...krakow.pl> napisał(a):

    >Kto ma konto w BPHPBK razde sprawdzic saldo. W dniu wczorajszym mieli
    >jakies klopoty i sciagali pieniadze z konta za transakcje kartowe a
    >blokady zostawaly.

    Potwierdzam, to samo mnie spotkało, przy czym problem nie dotyczył chyba
    tylko wczorajszego dnia, bo pierwsze pytanie doradcy brzmiało, czy to
    transakcja z 13. lub 14., a w moim przypadku to była właśnie transakcja
    z 13.

    Jacek Sitowski