  • 1. Data: 2003-11-19 10:00:52
    Temat: WBK sie doigral !!!!
    Od: "Mattt" <m...@o...pl>

    Moze juz za wiele o tym WBK, ale ciekawe spostrzezenie.
    Dzis bylem w banku i kasjerzy sie denerwowali, czym - otoz
    klienci przychodza z karta (identyfikacja w pin padzie), ale
    robia wyplaty u kasjerow a nie w bankomacie, to samo z pytaniem o
    saldo konta - widac sporo osob jest oszczednych i nie chce placic
    prowizji za operacje w bankomacie, a ponoc prowizja za
    identyfikacje w pin padzie 0.60zl (ktora jest w tabeli prowizji)
    dotyczy tylko sytuacji, gdy sie wyplaca w obcym oddziale - tak
    wiec WBK sie doigral, ludzie zamiast korzystac z bankomatow, wola
    okienka, choc do indentyfikacji uzywaja karty a nie dowodu

    przy okazji o ile dobrze zrozumialem, jesli przy pomocy pin padu
    jest wyplata z konta mlodziezowego, to kasjer musi zadzownic do
    centrali w Poznaniu po akceptacje (i rzeczywiscie przy dwoch
    mlodych osobach dzwonil), ciekawe ile kosztuje telefon do
    Poznania i ze 2 minuty rozmowy, ale jesli wszyscy klienci tak
    beda robic TPSA zarobi sobie, ale bank? (no chyba, ze maja jakies
    stale polaczenie) inna sprawa, ze nie
    bardzo rozumiem po co ta akceptacja w Poznaniu, ktos moze
    wytlumaczyc?

    coz chyba WBK bedzie musial przemyslec swoja tabele prowizji i
    cos z tym zrobic, inaczej coraz mniej osob bedzie uzywac
    bankomatow, a coraz wiecej stac w oddzialach

  • 2. Data: 2003-11-19 12:58:49
    Temat: Re: WBK sie doigral !!!!
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Mattt pisze:

> [...]
    > klienci przychodza z karta (identyfikacja w pin padzie), ale
    > robia wyplaty u kasjerow a nie w bankomacie, to samo z pytaniem o
    [...]
    > ludzie zamiast korzystac z bankomatow, wola
    > okienka, choc do indentyfikacji uzywaja karty a nie dowodu
    Kasjerzy powinni się cieszyć, że w związku z tym mają pracę.

    > coz chyba WBK bedzie musial przemyslec swoja tabele prowizji i
    > cos z tym zrobic, inaczej coraz mniej osob bedzie uzywac
    > bankomatow, a coraz wiecej stac w oddzialach
    Niech jeszcze zrobi promocję 50 zł za stanie w kolejce tak jak to
    zrobił BPHPBK tu i tam...
    --
    '''..\
    < _| (

  • 3. Data: 2003-11-19 23:47:53
    Od: "Fast" <i...@o...pl>

    BZWBK to kpina

    jak byłem klientem to chciałem uruchomic karte z kredytem nie dało rady

    zmieniłem BANK w 24 H GOLDA dostałem

    po pół roku zadzwonili z WBK i chcieli leasing mi wcisnąć - chyba .........
    ich

    Chcesz być niezalezny chcesz być KIMŚ opusć ten bank zanim CIEBIE opuszczą
    nerwy

    Pozdr. P...

  • 4. Data: 2003-11-20 13:40:47
    Od: w...@o...pl

> [...]
    > ich
    >

    > Chcesz być niezalezny chcesz być KIMŚ opusć ten bank zanim CIEBIE opuszczą

    Póki co nie zamierzam opuszczać tego banku bo jestem zadowolony z jakości
    usług, aczkolwiek muszę przyznać, że są trochę za drogie. Niemniej jednak po
    doświadczeniach z PKO BP, Pekao SA i Millenium żałuje, że wcześniej nie
    przeniosłem tam rachunku.