  • 1. Data: 2003-11-19 09:44:21
    Temat: Prawo Cłonka Spółdzielni Mieszkaniowej
    Od: "Łukasz Cendlewski" <l...@w...pl>

    Od 1972 roku byłam Członkiem Spółdzielni Mieszkaniowej w 1980 roku otrzymałam
    mieszkanie kawalerkę z większonym metrażem, przez 10 lat zamieszkiwałam do
    1990 roku w tym czasie spłaciłą kredyt tego mieszkania a 1991 roku otrzymałą
    zamianę na większe gdzie również jest obciążone kredytem do 200r splacalam
    kredyt ze względu na sprawy finansowe ni jestem wstanie splacać kredytu
    ispółdzielnia wykluczyła mie z członkowstwa ale czynsz oplacam czy mogą
    wyżucić z mieszkania
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-11-19 10:30:15
    Temat: Re: Prawo Cłonka Spółdzielni Mieszkaniowej
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > kredyt ze względu na sprawy finansowe ni jestem wstanie splacać kredytu
    > ispółdzielnia wykluczyła mie z członkowstwa ale czynsz oplacam czy mogą

    jezeli nie masz na oplaty to spoldzielnia wyrzucic cie nie moze
    ale moze przeniesc do innego = mniejszego lokalu

    jednak lepiej bys na tym wyszedl samemu to zalatwiajac, czyli:

    poszukaj kogos z mniejszym lokalem i sie zamien, a roznice bedziesz
    mial na splate zobowiazan wobec spoldzielni

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 3. Data: 2003-11-19 13:59:25
    Od: "rafalw" <U...@i...pl>

    Użytkownik "Łukasz Cendlewski" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredyt ze względu na sprawy finansowe ni jestem wstanie splacać kredytu
    > ispółdzielnia wykluczyła mie z członkowstwa ale czynsz oplacam czy mogą
    prawo członka jest zxapisane w statucie kazdej spółdzielni ...i tak trzevba
    szukac !!

    ale jesli regulujesz bieżace zobowiazania z racji zajmowanego lokalu
    (czynsz, grzanie i inne oplaty nalezne spółdzielni), a nie jestes w stanie
    placic kredytu to trzeba zajrzec (równiez w społdzielni) w warunki kredytu
    !!
    proponuje: udac sie do spółdzielni i dowiedzic, również samemu poprosic o
    regulamin czlonka i postudiowac w domu, rozwazyc (najlepiej razem ze
    społdzielnią splate samych odsetek - kwota kredytu bedzia pozostawala -
    chociaz z tymi kredytami z lat 80 to bylo tak ze odsetki zabijały )