  • 1. Data: 2021-09-10 14:31:01
    Temat: doładowanie w aion banku?
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    cześć

    czy ktoś próbował doładować konto w aion banku korzystając z karty
    kredytowej?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 2. Data: 2021-09-10 15:01:04
    Temat: Re: doładowanie w aion banku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 10 września 2021 o 14:31:02 UTC+2 Robert_DF napisał(a):

    > czy ktoś próbował doładować konto w aion banku korzystając z karty kredytowej?

    Tak, nawet nie tylko próbował, ale i wykonał, mimo błędu wyskakującego w apce po
    3D-secure (wyskakuje też przy debetówce mBąka) - póki co dwiema KK z santandera i
    jedną z bnp paribas. citkiem nie próbuj!
    Dla ostrożności z kart nadpłaconych, więc co do GP/odsetek pewności 100% nie ma, ale
    prowizji póki co żadnej nie widać - anie ze strony banków od KK ani od strony aion.

    Wieść gminna niesie, że jest nieoficjalny limit miesięczny 20k - ale są i tacy, co
    podobno więcej wydoili i wrzucili na 1,5% ;>
    Ale potem mieli stresy, jak kasa z opóźnieniem wracała - ale może to po prostu
    dlatego, że aion mógł wziąć zły przykład z mBąka z bardzo wczesnym zamykaniem wejścia
    na kolejne sesje elixir - np. ostatnie zlecenia w mBąku na dany dzień do dziś są do
    13:25 - i dochodzą III sesją - podczas gdy KIR zamyka wejście na II (drugą!) sesję o
    13:30 (aion wg wieści gminnej zachowuje się podobnie).
    Żeby to zamaskować, swego czasu mBąk wymyślił IV sesję "elixir" - o której to KIR nie
    słyszał - wykorzystali, że przelew do ZUS/US liczył się jako wykonany tego dnia, w
    którym zostało obciążone konto płatnika, a nie w którym uznano konto ZUS/US. A i tak
    tylko do 18:15 można było zlecenia składać - a kasę oczywiście u siebie przez noc
    trzymali.

  • 3. Data: 2021-09-10 15:38:36
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

> [...]
    tak tylko do 18:15 można było zlecenia składać - a kasę oczywiście u siebie przez noc

    na razie przelałem z revoluta, citkiem nie próbuję, bo świrują (ale
    można podpiąć pod curve i z bankomatu wypłacić), zobaczymy za jakiś czas
    czy na zestawieniu transakcji odsetki się nie pojawią...