  • 1. Data: 2009-07-16 21:27:31
    Temat: darmowy rachunek oszczędnościowy dla spółki osobowej w PKO BP SA
    Od: k...@o...pl

    spółka jawna handluje na allegro ale przez dziwny upór Inteligo
    nie może otworzyć rachunku firmowego w Inteligo (s.c. moją sp.j nie)

    jakimś rozwiązaniem byłby rachunek w 'nieinteligentnej' części PKO BP
    ale tam drożyzna jak cholera.

    Czy udałoby się otworzyć bezpłatny rachunek "oszczędnościowy" (taki
    przypominający konta oszczędnościowe dla osób fizycznych) dla spółki,
    bez konieczności (kluczowy warunek) posiadania odpłatnego rachunku
    firmowego w 'nieinteligentnej' części PKO BP?

    wypłacałbym sobie gratisowo TYLKO raz w miesiącu, ale 28zł bym oszczędził

  • 2. Data: 2009-07-16 21:30:14
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Lip, 23:27, k...@o...pl wrote:

    Obawiam się, ze nie da rady. Nie otworzysz subkonta bez rachunku
    podstawowego, a tym samym opłaty. mbank Ci nie pasuje ? Chyba
    otwierają rachunki dla spółek osobowych ?

  • 3. Data: 2009-07-16 21:59:13
    Od: k...@o...pl

    > mbank Ci nie pasuje ?
    > Chyba otwierają rachunki dla spółek osobowych ?

    Tak, pasuje ale to połowa moich potrzeb
    chcę mieć dwa rachunki: mbank + pkobp

    w mbanku brak opłat bez kombinowania,
    a w pkobp mimo kombinowania, haracz :(
    i właśnie kombinuję jak go nie zapłacić

  • 4. Data: 2009-07-16 22:24:47
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    k...@o...pl pisze:

    > Tak, pasuje ale to połowa moich potrzeb
    > chcę mieć dwa rachunki: mbank + pkobp
    >
    > w mbanku brak opłat bez kombinowania,
    > a w pkobp mimo kombinowania, haracz :(
    > i właśnie kombinuję jak go nie zapłacić

    Pełna księgowość?

    Darek

  • 5. Data: 2009-07-16 22:43:04
    Od: k...@o...pl

    > Pełna księgowość?

    PKPIR

  • 6. Data: 2009-07-17 16:21:32
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > PKPIR

    To otwórz tam rachunek prywatny. Dla potrzeb uproszczonej księgowości
    wyciągi bankowe nie są potrzebne

    Darek

  • 7. Data: 2009-07-17 16:29:10
    Od: k...@o...pl

    > To otwórz tam rachunek prywatny. Dla potrzeb uproszczonej księgowości
    > wyciągi bankowe nie są potrzebne

    mam ze wspólniczką prywatne wspólne konto w inteligo i na nie wpływa kasa

    myslałem jednak że uda się zalożyć rachunek który będzie miał w nazwie
    spółka jawna i będzie darmowy w pkobp

  • 8. Data: 2009-07-17 16:33:36
    Od: k...@o...pl

    > To otwórz tam rachunek prywatny. Dla potrzeb uproszczonej księgowości
    > wyciągi bankowe nie są potrzebne

    podobny problem miałem z ING bankiem: założyłem konto firmowe
    plus dodatkowy rachunek oszczędnościowy dla firmy ze "spółką
    jawną" w nazwie, zlikwidowałem firmowe, a darmowy firmowy
    rachunek oszczędnościowy mi został (być może z naruszeniem
    ING-owego regulaminu, nie wiem).