  • 1. Data: 2009-07-16 19:40:15
    Temat: Darmowe konto z debetem
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Czy na rynku funkcjonuje jakieś darmowe konto (darmowe prowadzenie i karta
    debetowa), w którym dodatkowo łatwo można uzyskać debet/limit kredytowy?

  • 2. Data: 2009-07-16 21:32:02
    Temat: Re: Darmowe konto z debetem
    Od: "Strange" <s...@i...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:h3nvr2$rks$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Czy na rynku funkcjonuje jakieś darmowe konto (darmowe prowadzenie i karta
    > debetowa), w którym dodatkowo łatwo można uzyskać debet/limit kredytowy?
    Nie wiem, czy się "załapiesz", ale w BZWBK jest konto <30 (tak, warunkiem
    jest
    wiek posiadacza konta poniżej 30 lat). Przy regularnych wpływach bank
    chętnie
    oferuje produkty kredytowe. Mnie np. zaoferowano debet w wysokości
    3-miesięcznych
    wpływów _oraz_ kartę kredytową z limitem w wysokości 6-miesięcznych wpływów.
    Szaleństwo normalnie :)

    Sprawa jest o tyle wygodna, że propozycję widać z poziomu bankowści
    internetowej.
    Upewnij się ewentualnie jeszcze co do opłaty za kartę, bo widzę, że ostatnio
    grzebali w TOiP.

    Pozdrawiam,
    S.

  • 3. Data: 2009-07-17 05:44:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 23:32:02 +0200, Strange napisał(a):

    > Sprawa jest o tyle wygodna, ?e propozycje widaae z poziomu bankow?ci
    > internetowej.

    Taaa a jak już przyjdzie co do czego to usłyszysz magiczne "Proszę pójść
    do oddziału podpisać papiery".

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-07-18 17:38:04
    Od: "Strange" <s...@i...pl>

    > Taaa a jak już przyjdzie co do czego to usłyszysz magiczne "Proszę pójść
    > do oddziału podpisać papiery".

    Nie twierdziłem, że można to załatwić zdalnie, acz na stronie piszą tak:

    "Wartość umowy do 20 tys. zł - umowę podpiszesz poprzez kuriera
    pod wskazanym przez Ciebie adresem. Wartość umowy powyżej
    20 tys. zł - zapraszamy do podpisania umowy w wybranej placówce Banku."

    Ja akurat pofatygowałem się do oddziału, bo jest dla mnie prostsze, niż
    umawianie się kurierem. Widać jednak, że jakaś tam możliwość załatwienia
    spraw zdalczynnie istnieje.

    Pozdrawiam,
    S.

  • 5. Data: 2009-07-19 12:48:18
    Od: "Yanek" <p...@w...pl>

    > Czy na rynku funkcjonuje jakieś darmowe konto (darmowe prowadzenie i karta
    > debetowa), w którym dodatkowo łatwo można uzyskać debet/limit kredytowy?

    nie masz pieniędzy
    to po co Ci konto????

  • 6. Data: 2009-07-21 12:28:52
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Yanek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie masz pieniędzy
    > to po co Ci konto????

    Konto służy mi do rozliczeń. A limit kredytowy pozwala zachować płynność.

    Stawianie takiej ilości pytajników jest bezsensowne.

    Nie wiem czy skorzystam z tego BZ WBK. Nie lubię dyskryminacji wiekowej ;-).