  • 1. Data: 2009-07-16 16:37:52
    Temat: czy mille przetrzymuje wam przelewy?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    witam,

    przez ostatnie kilka lat mialem do czynienia z roznymi bankami
    i przewaznie przelewy elixir przechodzily miedzy nimi w przy okazji
    najblizszych sesji (patrzac na http://www.money.pl/banki/elixir).

    natomiast ilekroc cos transferuje do/z millenium, to jeszcze nigdy
    wczesniej niz na druga najblizsza sesje nic nie doszlo, a standardem
    jest najblizsza trzecia, lub czwarta sesja.

    czy ja mam tylko taki fart, czy oni robia to celowo?

  • 2. Data: 2009-07-16 22:38:49
    Temat: Re: czy mille przetrzymuje wam przelewy?
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci

> [...]
    > jest najblizsza trzecia, lub czwarta sesja.
    >
    > czy ja mam tylko taki fart, czy oni robia to celowo?

    W moim przypadku przelewy z Mille zlecane do okolo 12:10 wychodza II sesja.
    Zlecane pózniej III sesja. Pózniej niz o 14:00 jeszcze nigdy nie zlecalem.