  • 1. Data: 2005-02-01 20:31:23
    Temat: czy mozecie sie polaczyc z konsultantem w inteligo?
    Od: "kijos" <k...@a...lodz.pl>

    jak w temacie.

    Dziwne rzeczy sie dzieja, dwa przelewy po srednio 350 zl naliczyli mi
    podwojnie...

  • 2. Data: 2005-02-01 21:15:40
    Od: Marlboro <m...@h...org.pl>

    Ha,

    Mi zniknęło z konta ok 45 tysięcy dziś... dodzwonić się oczywiście nie
    można... bo po co?

    Szlag mnie trafi zaraz...

  • 3. Data: 2005-02-01 21:42:14
    Od: user <u...@m...one.pl>

    ja dzisiaj wyplacalem z konta kase kolo 11 i do tej pory zadnyc sms..
    dostalem kase na konto i tez zero smsow.. dzwonie do inteligo ladnie
    pieknie weryfikacja naciskam 0 aby pogdac z konsultantem a tutaj znowu
    poprosze o poprosze kod i tak w kolko..
    cos sie tam u nich chyba popsulo??
    czy cos ktos wie?

    pozdrawiam