  • 1. Data: 2013-11-30 19:50:59
    Temat: czy jest tu wróżka: lokaty w przeszłym roku górę czy dół?
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Rok się kończy, 4% na KO w meritum też, wiec chyba trzeba wrócić do lokat.
    Potrzebuję ulokować kikadziesiąt tys. na 6m -12m. W SKbanku lokaty znów
    spadły do 3,8/6m i 4%/13m, wiec chyba tylko turkusowa z Ciechanowa 4,22%/12m
    zwłaszcza, że stałe oprocentowanie. No i pytanie do wróżki, czy to nie za
    długo, bo może w przyszłym roku lokaty może pójdą w górę, zwłaszcza w drugim
    półroczu?

    --
    m7marek

  • 2. Data: 2013-12-02 13:34:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m7marek" l7dc4a$rs7$...@u...news.interia.pl

> [...]
    czy to nie za długo, bo może w przyszłym roku
    > lokaty może pójdą w górę, zwłaszcza w drugim półroczu?

    http://meritumbank.pl/o_banku/informacje-biuro-praso
    we/meritum-bank-podwyzsza-oprocentowanie-lokat.html

    Meritum Bank podwyższył oprocentowanie rocznej i półrocznej lokaty internetowej,
    odpowiednio do 3,5 i 3,4 proc. Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi, jak i obecni
    klienci. Nie trzeba posiadać konta osobistego w Meritum, a wszystkie formalności
    można załatwić online.

    Kapitalizacja odsetek następuje na koniec okresu trwania lokaty.
    Minimalna kwota lokaty wynosi 1000 zł.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-12-02 21:16:27
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    no i przegapiłem, dziś już turkusowej tez nie ma :(

    --
    m7marek