  • 1. Data: 2013-11-29 18:29:04
    Temat: SKOKi
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Od dzisiaj depozyty w SKOK-ach są objęte gwarancją BFG.
    Stąd moje pytanie: Korzystaliście? Polecacie? Odradzacie?

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2013-11-29 21:36:48
    Temat: Re: SKOKi
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-29 18:29, Zyga pisze:
    > Od dzisiaj depozyty w SKOK-ach są objęte gwarancją BFG.
    > Stąd moje pytanie: Korzystaliście? Polecacie? Odradzacie?

    SKOK Stefczyka to odradzam. Nie chcą mi oddać weksla (rzekomo u nich w
    archiwum jest). Powiedzieli, że czekają, aż ktoś wyjmie z akt i ja tak
    sobie czekam i czekam. Przecież to moje pieniądze!. Czy może iść na policję?

    --
    animka