  • 1. Data: 2003-04-24 20:29:27
    Temat: czy KIR pracuje 2 maja ?
    Od: l...@p...onet.pl

    czy KIR pracuje 2 maja ? jakoś nie mogę tej informacji w mBanku uzyskać - a
    przynajmniej na mCzat nie jest mLinka pewna :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-24 20:38:03
    Temat: Re: czy KIR pracuje 2 maja ?
    Od: y...@a...net.pl

    TAK - pracuje ...

  • 3. Data: 2003-04-24 20:49:24
    Od: "tucy" <t...@u...lublin.pl>

    Użytkownik <y...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > TAK - pracuje ...

    > --
    Potwierdzam pracuje że hej

  • 4. Data: 2003-04-25 06:18:05
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik wrote:
    > czy KIR pracuje 2 maja ? jakoś nie mogę tej informacji w mBanku
    > uzyskać - a przynajmniej na mCzat nie jest mLinka pewna :)

    a czemu mialby nie pracowac ? Ani swieto ani sobota...

    D.

  • 5. Data: 2003-04-25 14:03:18
    Od: m...@p...onet.pl

    > a czemu mialby nie pracowac ? Ani swieto ani sobota...

    Bo to jest międzyświęto - Święto tych co nie obchodzą 1 maja i nie czczą
    Konstytucji III Majowej.

    Piotr Miecznikowski (jestem za pierwszą Konstytucją Europejską III Majową!).