  • 1. Data: 2003-04-24 19:10:28
    Temat: Przelew z e-PKO ???
    Od: "Hasan" <h...@p...pl>

    Witam,
    Czy ktoś z Was w ostatnich dniach chciał wykonać przelew z e-PKO za pomocą,
    nowy (z listą). Pojawia jakiś błąd.
    Nie można również wykonać edycji adresów. Co jest grane ???

    Pozdrawiam
    Hasan

  • 2. Data: 2003-04-24 19:18:59
    Temat: Re: Przelew z e-PKO ???
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    ==========(ciach)==========
    > Pozdrawiam
    > Hasan
    =========================
    U mnie "poszlo" bezprzygodowo ;-)! Probuj do upadlego!!!
    Pozdrawiam!
    PL

  • 3. Data: 2003-04-24 21:53:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Hasan" <h...@p...pl> writes:

    > Czy ktoś z Was w ostatnich dniach chciał wykonać przelew z e-PKO za pomocą,
    > nowy (z listą). Pojawia jakiś błąd.
    > Nie można również wykonać edycji adresów. Co jest grane ???

    A nie dodawales ostatnio jakiego adresu?

    U mnie cos takiego sie zrobilo, jak dodalem adres i - przenoszac dane
    myszka - w jednej z rybryk umiescilem znak konca linii i od tego sie
    psulo...

    Zrob tak:

    Wejdz na strone: przelewy -> nowy z lista -> podreczna lista

    i obejrzyj zrodlo tej strony. Zobaczysz m.in. liste wszystkich adresow
    w postaci:

    PayID[27]="3362";
    PayAddr1[27]="01-015 Warszawa";
    PayAddr2[27]="Skwer Kardynala Wyszynskiego 6";
    PayName1[27]="Caritas Polska";
    PayName2[27]="";

    Tak jak powyzej, to jest wpis prawidlowy. Wpis bledny wyglada np. tak:

[...]

    Sprobuj znalezc taki bledny wpis i usunac (u mnie "usun" dzialalo
    nawet jak edycja nie dzialala).

    Albo po prostu sprobuj usunac najnowszy wpis, bo to zapewne w nim jest
    blad.

    Jak nie pomoze, to juz tylko dzwonic do nich o pomoc.

    MJ
    PS. Prosze mnie nie pytac, co mysle o programistach z Softbanku.