  • 1. Data: 2007-02-08 18:54:05
    Temat: co zamiast mBanku
    Od: "Tomcio" <...@w...pl>

    Witajcie
    Co polecicie zamiast mBanku?
    Mam u nich konto firmowe i prywatne, rachunek maklerski.

    Potrzebuję mieć dostęp do konta przez internet, możliwość zlecenia przelewów
    przez telefon/komórke.
    Dobrze by było otrzymać wypukłą kartę visa (w mbanku jest taka tylko kredytowa)

    Chciałbym, aby opłaty były na podobnym poziomie oraz zeby to byl bank na prawde
    normalny.

  • 2. Data: 2007-02-08 20:22:11
    Temat: Re: co zamiast mBanku
    Od: "Bankierek" <m...@o...pl>

    Jakis czas temu mialem konto w VWBanku i bylem bardzo zadowolony. Zamknalem
    tylko dlatego, ze nie bylo sensu trzymac rachunku na ktorym nie bylo za
    bardzo ruchow (kupilem mieszkanko i konto opustoszalo).
    Ale jak bylem jeszcze ich klientem to bylem naprawd zadowolony. 5zl
    miesiecznie za prowadzenie rachunku (rachunek indywidualny), wydanie karty
    debetowej za free, przelewy za free, takze przy niewielkiej ilosc przelewow
    koszty podobne do mBanku. Karta debetowa, jednak z tego co pamietam tez
    plaska.
    Bankierek

  • 3. Data: 2007-02-08 20:39:11
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Karta debetowa, jednak z tego co pamietam tez
    > plaska.
    > Bankierek
    minus jest taki, ze jak wyplata z bankmoatu <400zl to prowizja 1,5zl...

    polecam konto direct w Citi, calkowicie bez oplat jak zrobisz obrot na
    5kzl...

    allekarta + konto24.pl w BZ WBK rowniez b.przyjemne, bez oplat a przelew
    50gr

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-02-08 20:45:19
    Od: "JSZ30" <a...@a...pl>

> [...]
    > Witajcie
    > Co polecicie zamiast mBanku?
    > Chciałbym, aby opłaty były na podobnym poziomie oraz zeby to byl bank na

    A co jest nienormalnego w mBanku? Wlasnie otworzylem tam konto z zamiarem
    lokowania niezbyt duzych kwot w FI (wiadomo, brak prowizji za nabycie
    jednostek). Czy jest cos czego nie wiem, a powinienem?! Bede wdzieczny za
    rzeczowa odpowiedz.

  • 5. Data: 2007-02-08 20:49:00
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > lokowania niezbyt duzych kwot w FI (wiadomo, brak prowizji za nabycie
    > jednostek). Czy jest cos czego nie wiem, a powinienem?! Bede wdzieczny za

    byc moze chodzi o wplaty gotowkowe...wplatomaty bywaja zawodne

  • 6. Data: 2007-02-08 21:05:18
    Od: "Tomcio" <...@w...pl>

> [...]
    > lokowania niezbyt duzych kwot w FI (wiadomo, brak prowizji za nabycie
    > jednostek). Czy jest cos czego nie wiem, a powinienem?! Bede wdzieczny za
    Problem to : Olewający stosunek do niestandardowych potrzeb.
    Jakiś czas temu złożyłem u nich wniosek o jeden z ich produktów. Nie udało mi
    się go dostać. Decyzję odmowną potrzebowałem na piśmie. Od ośmiu miesięcy staram
    się o coś takiego i nic... Infolinia przyjmuje kolejne reklamacje, które
    pozostają bez odpowiedzi.

    Mam konto u nich od 5 lat, a jednego jebanego papierka nie potrafia mi przysłać.

    Przez brak tego zaświadczenia strace niedługo 25 tysięcy. To już nie jest pare
    groszy....

    W innym banku, w którym tez sie o taki produkt starałem, wspomnianą decyzję
    dostałem w czasie pierwszej wizyty w oddziale w przeciągu 10 minut.

    Problemem jest tez zamykanie rachunkow kredytowych i kart kredytowych.
    (dluuuuuuuuuugo to trwa)

  • 7. Data: 2007-02-08 21:07:45
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > się o coś takiego i nic... Infolinia przyjmuje kolejne reklamacje, które

    Znaczy chodzi o zaświadczenie, że nie masz u nich kredytu ?

  • 8. Data: 2007-02-08 21:26:03
    Od: "Tomcio" <...@w...pl>

    > Znaczy chodzi o zaświadczenie, że nie masz u nich kredytu ?

    Dokładnie. Potrzebny mi papierek, ze zlozylem dnia x wniosek o kredyt na kwote y
    i dnia z zostal on rozpatrzony negatywnie.
    do tego jednego zdania 2 pieczatki i jeden podpis

  • 9. Data: 2007-02-08 21:42:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Tomcio" <...@w...pl> writes:

    > Dokładnie. Potrzebny mi papierek, ze zlozylem dnia x wniosek o kredyt
    > na kwote y i dnia z zostal on rozpatrzony negatywnie.
    > do tego jednego zdania 2 pieczatki i jeden podpis

    A do czego takie cos moze byc w ogole komukolwiek potrzebne, bo nie
    umiem sobie wyobrazic?

    MJ

  • 10. Data: 2007-02-08 21:59:34
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Michal Jankowski napisał(a):
    > A do czego takie cos moze byc w ogole komukolwiek potrzebne, bo nie
    > umiem sobie wyobrazic?
    Zeby dostac kredyt w innym banku.
    Jak sie staralem o hipoteczny i powiedzialem pani w wbk ze zlozylem
    wnioski w jeszcze kilku bankach to pani mi powiedziala ze jesli sie
    zdecyduje na wbk, to z tamtych bankow bede musial wziac zaswiadczenia ze
    nie biore kredytu.
    Ale w ogole wbk mialo wtedy kosmiczne wymagania odnosnie papierkow
    --
    badzio