  • 1. Data: 2007-02-08 14:55:59
    Temat: Chcę kredyt - ale gdzie?
    Od: Fox <p...@g...pl>

    Moje wymagania są proste:

    kredyt 7 tyś. na 4 lata
    możliwość wcześniejszej spłaty bez naliczania odsetek za cały okres
    niskie oprocentowanie
    niska prowizja

    gdzie to znaleźć?

  • 2. Data: 2007-02-08 17:32:18
    Temat: Re: Chcę kredyt - ale gdzie?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > kredyt 7 tyś. na 4 lata
    > możliwość wcześniejszej spłaty bez naliczania odsetek za cały okres
    > niskie oprocentowanie
    > niska prowizja
    >
    > gdzie to znaleźć?

    kredyt w koncie osobistym - najtaniej i najlatwiej, w ktorym banku masz
    konto?

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-02-08 19:30:02
    Od: Fox <p...@g...pl>

    Użytkownik RobertS napisał:

    > kredyt w koncie osobistym - najtaniej i najlatwiej, w ktorym banku masz
    > konto?
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    mBank - ale jego oferta kredytowa jest cienka 15% i odsetki zawsze
    trzeba spłacić. Nie ma nic lepszego?

  • 4. Data: 2007-02-08 20:17:15
    Od: "kamil Jońca" <k...@g...pl>

    Fox <p...@g...pl> napisał(a):

    [...]
    > mBank - ale jego oferta kredytowa jest cienka 15% i odsetki zawsze
    > trzeba spłacić. Nie ma nic lepszego?
    Co to znaczy "odsetki zawsze trzba spłacić".
    Bo albo ty nie przeczytałeś info o poleconym produkcie, albo napisałeś coś
    innego niz chciałeś.

  • 5. Data: 2007-02-08 20:24:04
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > mBank - ale jego oferta kredytowa jest cienka 15% i odsetki zawsze
    > trzeba spłacić. Nie ma nic lepszego?

    oki, potrzebujesz zatem kredytu gotowkowego, ale one sa niestety drogie,
    jezeli oprocentowanie nie bedzie wysokie to zaplacisz wysoka prowizje
    lub jakies koszty ubezpieczenia wiec zapomnij o tanim kredycie na taki
    okres...taki po prostu nie istnieje

    kredyt gotowkowy ma w swojej ofercie kazdy bank, ale wszystkie one sa
    droooooooogie i uwazaj na PROWIZJE (bywaja zabojcze nawet 5% potracane z
    udzielonego kredytu)

    kredyt w KO ma taki minus, ze umowa jest zawierana na 12 m-cy, zatem w
    tym terminie bedziesz musial go z odsetkami splacic (chocby na jeden
    dzien), a pozniej mozesz wnioskowac o odnowienie limitu

    dobra wiadomosc jest taka, ze taki kredyt ZAWSZE bedziesz mogl
    wczesniej splacic, gwarantuje to ustawa o kredycie konsumenckim i bank
    nie bedzie mogl za to naliczyc zadnych dodatkowych oplat, oczywiscie
    odsetki zostana naliczone tylko za okres faktycznego korzystania z kredytu

    na co potrzebujesz kase?
    moze uda sie zorganizowac inny rodzaj kredytu...

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-02-09 00:29:08
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    [..]
    > kredyt w KO ma taki minus, ze umowa jest zawierana na 12 m-cy, zatem w tym
    > terminie bedziesz musial go z odsetkami splacic (chocby na jeden dzien), a
    > pozniej mozesz wnioskowac o odnowienie limitu

    no nie do konca tak jest, zalezy od banku, ale zazwyczaj umowa przedluza sie
    automatycznie na kolejny taki sam okres bez koniecznosci splaty obecnego
    zadluzenia

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 7. Data: 2007-02-09 08:26:11
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > no nie do konca tak jest, zalezy od banku, ale zazwyczaj umowa przedluza sie
    > automatycznie na kolejny taki sam okres bez koniecznosci splaty obecnego
    > zadluzenia

    no to ja na taki jeszcze nie trafilem, zawsze wymagali splaty calosci w
    dniu kiedy kredyt sie konczyl, ale nastepnego dnia moglem otrzymac nowy

    w kazdym razie jezeli mozna wziac kredyt w KO bez obowiazku splaty po
    roku to bedzie to najlepsze i najtansze rozwiazanie

    RS

  • 8. Data: 2007-02-09 09:45:12
    Od: "Quental" <a...@g...com>

    > no to ja na taki jeszcze nie trafilem, zawsze wymagali splaty calosci w
    > dniu kiedy kredyt sie konczyl, ale nastepnego dnia moglem otrzymac nowy

    Przez chyba 7 lat miałem taki limit w BPH bez konieczności spłaty na
    koniec okresu. Teraz mam to samo w Multi. Jakoś wydaje mi się, że w
    większości banków jest dokładnie tak samo. Wiem, że jakiś czas temu
    PKOBP wymagał zera na koniec okresu, ale też od tego chyba odeszli...

  • 9. Data: 2007-02-09 09:52:35
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > większości banków jest dokładnie tak samo. Wiem, że jakiś czas temu
    > PKOBP wymagał zera na koniec okresu, ale też od tego chyba odeszli...

    z tego rodzaju kredytu od dawna nie korzystam (mialem kiedys w bz wbk i
    nalezalo kredyt splacic), zatem najlepszym rozwiazaniem bedzie wziecie
    wlasnie kredytu w KO, w tym przypadku w mBanku, bo tam pytajacy ma konto
    i bank zna jego historie

    RS

  • 10. Data: 2007-02-12 20:52:32
    Od: "Kredyty gotówkowe, rachunki, lokaty" <w...@b...pl>

    ewentualnie zawsze można wziąć kredyt w polbanku,
    pytający moze nie miec tam hasła a kredyt bezpieczny który jest kredytem
    odnawialny jest oprocentowany nominalnie 9,9% a jedyna opłata to 5 pln
    miesięcznie w momencie kiedy ten kredyt się wykorzystuje.
    Te 9,9% dotyczy kwoty kredytu powyżej 30 000 pln

    pozdrawiam,