  • 1. Data: 2007-02-08 15:16:44
    Temat: Informacja dla klienta o zadłużeniu
    Od: " Trebuch" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Czy ktoś orientuje sie czy jest jakies uregulowanie prawne określające w
    jakim czasie bank musi zawiadomić swojego klienta o zadłużeniu wynikajacym
    np z nieterminowej spłaty raty. Dodam że bank poinformował mnie o zadłuzeniu
    w wysokości 10pln po ponad roku od spłacenia kredytu, oczywiście wraz ze
    wszystkimi "wodotryskami" czyli od razu windykacja i BIK. Właśnie mogę sobie
    pogwizdać na kredyt hipoteczny :(

    Trebuch

  • 2. Data: 2007-02-08 16:42:04
    Temat: Re: Informacja dla klienta o zadłużeniu
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eqfess$qug$1@inews.gazeta.pl, * Trebuch* wrote:
> [...]
    > spłacenia kredytu, oczywiście wraz ze wszystkimi "wodotryskami" czyli
    > od razu windykacja i BIK. Właśnie mogę sobie pogwizdać na kredyt

    To konczac splacac kredyt rok temu nie zainteresowales sie potwierdzeniem
    czy jesteś na czysto?

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 3. Data: 2007-02-08 17:56:58
    Od: " Trebuch" <w...@W...gazeta.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> napisał(a):

    > To konczac splacac kredyt rok temu nie zainteresowales sie potwierdzeniem
    > czy jesteś na czysto?

    Nie

  • 4. Data: 2007-02-08 18:14:59
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eqfo9a$4a5$1@inews.gazeta.pl, * Trebuch* wrote:

    > Nie

    To teraz miej pretensje do siebie. :]
    Poczytaj umowe kredytowa i sprawdz czy bank musial cie informowac o
    zaleglosciach na biezaco.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 5. Data: 2007-02-08 19:23:19
    Od: " Trebuch" <w...@W...gazeta.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> napisał(a):

    > To teraz miej pretensje do siebie. :]

    Dziekuję, wyrzuty sumienia już mam, choć nie wiem czy powinienem

    > Poczytaj umowe kredytowa i sprawdz czy bank musial cie informowac o
    > zaleglosciach na biezaco.

    W umowie tego nie ma, dla tego pytam czy ktoś się orientuje czy istnieje
    takie uregulowanie prawne. Gdybys znał odpowiedź byłbym zobowiazany.

  • 6. Data: 2007-02-08 19:52:37
    Od: "kamil Jońca" <k...@W...gazeta.pl>

    Trebuch <w...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    [...]

    > W umowie tego nie ma, dla tego pytam czy ktoś się orientuje czy istnieje
    > takie uregulowanie prawne. Gdybys znał odpowiedź byłbym zobowiazany.

    Nie ma, o ile wiem.
    KJ

  • 7. Data: 2007-02-08 20:16:12
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > W umowie tego nie ma, dla tego pytam czy ktoś się orientuje czy istnieje
    > takie uregulowanie prawne. Gdybys znał odpowiedź byłbym zobowiazany.

    nie kojarze takiego zapisu w PB, ale jeszcze spojrze...
    generalnie jezeli miales niedoplate to bank na pewno o tym nie zapomni,
    czasem tylko przypomina sobie po dluzszym czasie

    pozdr.
    RS

  • 8. Data: 2007-02-08 21:53:33
    Od: " Trebuch" <w...@W...gazeta.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > nie kojarze takiego zapisu w PB, ale jeszcze spojrze...

    No właśnie też wertuję PB i nie widzę:/

    > generalnie jezeli miales niedoplate to bank na pewno o tym nie zapomni,
    > czasem tylko przypomina sobie po dluzszym czasie

    Po prostu paskudna pułapka

    Dzięki