  • 1. Data: 2004-10-10 17:22:53
    Temat: co jest potrzebne do zalozenia tej lokaty w pko?
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Bo kase mam juz przygotowana (swoja droga sa to same banknoty 50zl i boje
    sie ze ludzie w kolejce mnie zjedza jak to zobacza) ale do sedna
    Co ja mam wziac ze soba? Jakie dokumenty itp.
    Wiem ze (przynajmniej u mnie w kolejce) trzeba miec wyliczone 15 zl na
    oplate i gotowke ulozona grzbietami do gory.
    Ale co jeszcze (oczywiscie procz dowodu osobistego)

    I tak na marginesie. O ktorej idziecie stac do kolejki?

  • 2. Data: 2004-10-10 17:36:09
    Temat: Re: co jest potrzebne do zalozenia tej lokaty w pko?
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Tapio" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale co jeszcze (oczywiscie procz dowodu osobistego)
    >
    > I tak na marginesie. O ktorej idziecie stac do kolejki?

    no to jestes dobrze przygotowany i nic Ci nie brakuje, ja nie ide stac w
    kolejce, nie chce mi sie stawac rano.

  • 3. Data: 2004-10-10 17:36:30
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tapio" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Bo kase mam juz przygotowana (swoja droga sa to same banknoty 50zl i boje
    > sie ze ludzie w kolejce mnie zjedza jak to zobacza)
    Spox ja mam głównie po 10 i 20zł . 50 zł to sa najgrubsze banknoty jakie mam
    :)))

    Pozdr.

  • 4. Data: 2004-10-10 17:38:13
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zapomnialem dodac, a to przy okazji dla was dwojki, nie zapomnijcie wziac
    taczki na te banknoty i folie na nie jak by zaczelo padac.

  • 5. Data: 2004-10-10 17:40:32
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 10 Oct 2004 19:22:53 +0200, "Tapio" <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Ale co jeszcze (oczywiscie procz dowodu osobistego)
    >
    >I tak na marginesie. O ktorej idziecie stac do kolejki?

    my jestesmy normalni i w nocy smacznie spimy :)

    PG

    PS. uwazaj na zeby, moga cie kosztowac wiecej niz ewentualny zysk ;)

  • 6. Data: 2004-10-10 17:46:42
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > PS. uwazaj na zeby, moga cie kosztowac wiecej niz ewentualny zysk ;)

    Chyba pojde zdjecia porobic :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-10-10 17:47:15
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-10 19:40, Piotr Gralak wrote:
    [...]

    > my jestesmy normalni i w nocy smacznie spimy :)
    Jesteś pewien ?
    Normalny człowiek w tym kraju:
    - ma jedno konto jeśli wogóle
    - karty uzywa praktycznie tylko do wypłat z bankomatu
    - wypłaca gotówkę za pomocą KK
    - nie regulujue całości zadłużenia KK w GP
    - dla niego KK to karta wypukła

    Które z tych określeń pasuja do większości stałych bywalów tej grupy ?

    > PG
    >
    > PS. uwazaj na zeby, moga cie kosztowac wiecej niz ewentualny zysk ;)

    A tak o tym aspekcie wogóle nie myślałem. Byc może dlatego, ze gdy
    jeszcze myślałem o założeniu lokaty to wiedziałem, że będę płacił
    przelewem :-)

    KJ

    PS. :-)

  • 8. Data: 2004-10-10 18:06:14
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-10 19:46, kiedy Michal 'Amra'
    Macierzynski napisał(a) co następuje:
> [...]

    Uważaj bo też Cię zleją. Za nabijanie się z cudzego nieszczęścia.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 9. Data: 2004-10-10 18:13:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:
    > Uważaj bo też Cię zleją. Za nabijanie się z cudzego nieszczęścia.

    Niby do sklepu pojde - bo to w tesco 24h na dobe czynne :)
    Moze na 8 rano tez wstane? :) baterie podladuje troche do aparatu i podelce
    ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 10. Data: 2004-10-10 18:23:58
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-10 20:13, kiedy Michał 'Amra'
    Macierzyński napisał(a) co następuje:

    > Niby do sklepu pojde - bo to w tesco 24h na dobe czynne :)
    > Moze na 8 rano tez wstane? :) baterie podladuje troche do aparatu i podelce
    > ;)

    Z jednej strony to skłonnym Cię zachęcać, bo sam bez powodu z rana nie
    wstanę, a obrazki oglądnął bym chętnie.
    Z drugiej strony jak Cię ABWera na fotografowaniu strategicznie ważnego
    obiektu złapie, to dyżurnym terrorystą na trzy miesiące zostaniesz...