  • 1. Data: 2004-10-10 12:16:05
    Temat: karty kredytowe,zamiana, na ktora???
    Od: "::l a t a v i e c::" <s...@w...pl>

    witam.
    jestem posiadaczem karty kredytowej Citibanku BP silver.
    postaralem z niej zrezygnowac i zamienic na inna.
    i tu wlasnie mam problem ktora wybrac, czy moze karte kredytowa "nowa"
    raiffeisen'u czy moze bursztynowa BPH, a moze macie jakies inne propozycje?
    z gory dzieki za odpowiedz

    --
    pozdrawiam
    __________________

  • 2. Data: 2004-10-10 12:32:01
    Temat: Re: karty kredytowe,zamiana, na ktora???
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "::l a t a v i e c::" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ckb96v$ikf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > i tu wlasnie mam problem ktora wybrac, czy moze karte kredytowa "nowa"
    > raiffeisen'u czy moze bursztynowa BPH, a moze macie jakies inne

    Z dwoch, ktore podales to raczej Nova Rajfiego, ale moze bys wzial normalna
    wypukla z BPH, jesli limit pozwoli na to (dluzszy grace-period, lepsze
    ubezpieczenia, moze byc za darmo jak wykrecisz duzy obrot, a w Rajfim jak na
    razie jest platna) ? Bursztynowa to jest plaska karta, no i jeszcze ma
    jakies takie dziwne cos jak "prowizja za administrowanie zadluzeniem na
    karcie" (teraz jest chyba promocja, ze jej nie pobieraja, ale nie wiem czy
    to promocja na zawsze, czy tylko na troche). Bezsprzeczna zaleta kart BPH
    jest mozliwosc wykonywania przelewow z rachunku karty, ktore sa traktowane
    jako transakcje bezgotowkowe (przy czym nie wchodza w wykrecony limit
    upowazniajacy do zmniejszenia oplaty za uzytkowanie karty w kolejnych
    latach). Rajfi tez mial miec takie cos, ale nie wiem czy to juz funkcjonuje.

    marekz

  • 3. Data: 2004-10-10 12:34:41
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    ::l a t a v i e c:: napisał(a):

> [...]
    > raiffeisen'u czy moze bursztynowa BPH, a moze macie jakies inne propozycje?

    Bursztynowa BPH w takim układzie. Teraz jest promocja do 116 dni bez
    odsetek ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2004-10-10 13:27:13
    Od: "MMMKKK" <a...@o...pl>

    Szanowni Państwo
    Zapraszam do odwiedzenia i wypełnienia wniosku o kartę kredytową przez moją
    stronę.
    http://www.bankier.pl/sp/kulak1
    Wystarczy kliknąć na powyższy link.
    Otrzymają państwo kredyt w jednym z dwóch renomowanym banku Mbanku lub
    Multibanku.
    Oraz korzyść majątkową w postaci: Multibank(10 zł), Mbank(5zł).
    Dziękuje
    Maciej Kulak
    k...@p...fm

    Instrukcja:
    1.Kliknąć na podwyższy link
    2.Wybrać zainteresowany produkt bankowy.
    3 Kliknąć wypełnianie wniosku
    4.Wpisać w pierwszym polu Imię i Nazwisko
    5 wypełnić wniosek
    6. poczekać na akceptacje Banku .
    7.Wypłacenie prowizji po informacji od banku ,ze umowa została zawarta-
    100% pewności .

  • 5. Data: 2004-10-10 14:42:25
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MMMKKK" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lub
    > Multibanku.
    > Oraz korzyść majątkową w postaci: Multibank(10 zł), Mbank(5zł).

    jesteś <a...@o...pl> czy jesteś <k...@p...fm>

    ?

    janke

  • 6. Data: 2004-10-10 16:35:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    MMMKKK napisał(a):
> [...]
    > dwóch renomowanym banku Mbanku lub Multibanku. Oraz korzyść majątkową
    > w postaci: Multibank(10 zł), Mbank(5zł). Dziękuje

    Zobaczymy co na to admini portalu Bankier.pl...

    K.