  • 1. Data: 2004-10-10 11:21:30
    Temat: Oplaty
    Od: "freddiekruger" <f...@p...onet.pl>

    Czy ktos wie ile bedzie mnie kosztowac przelew (elektroniczny) 2000 ?
    z niemieckiego Postbanku (Girokonto) do PEKAO SA (Eurokonto Plus)?
    Na PEKAO 24 nie sa w stanie udzielic mi precyzyjnej informacji, w oddziale
    zreszta tez ...
    dzieki

    PJ

  • 2. Data: 2004-10-10 12:13:48
    Temat: Re: Oplaty
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    freddiekruger napisał(a):
> [...]
    > z niemieckiego Postbanku (Girokonto) do PEKAO SA (Eurokonto Plus)?
    > Na PEKAO 24 nie sa w stanie udzielic mi precyzyjnej informacji, w oddziale

    A nie wpadłeś na pomysł zapytać w banku, w którym ZLECASZ przelew???

  • 3. Data: 2004-10-10 21:34:49
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> wrote in message

    > A nie wpadłeś na pomysł zapytać w banku, w którym ZLECASZ przelew???

    To beda grosze - nawet nie warto pytac.
    Natomiast nie dziwi mnie ze w polskim banku nie chca mu udzielic tej informacji bo
    niezle
    zdzieraja na przelewach zagranicznych - nierzadko oplata za przelew w druga strone
    tj. z
    Polski do banku zagranicznego kilkakrotnie przewyzsza kwote przelewu !

  • 4. Data: 2004-10-11 08:22:46
    Od: "freddiekruger" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    druga strone tj. z
    > Polski do banku zagranicznego kilkakrotnie przewyzsza kwote przelewu !

    zapytalem

    na koszta przelewu do Polski skladaja sie:
    - koszta banku korespondeckiego ???
    - koszta banku odbiorcy (tu Pekao SA) 20 PLN

    na wyciagach nie ma informacji kto pobral oplate (Korespondent sie nie
    ujawnil
    ani w Pekao 24 ani w Postbanku), zlozylem reklamacje w obydwu bankach aby
    poznac tajemniczego
    Korespondenta, zobaczymy co dalej ...

    PJ