  • 1. Data: 2004-10-10 15:55:02
    Temat: [PKO BP] - Ilo?ć okienek ???
    Od: "krzysztof" <a...@B...pl>

    Placówek w których będzie można założyć lokate prywatyzacyjną jest ok. 950.
    A czy wiadomo ile jest okienek w których zakładane będą lokaty /w niektórych
    oddziałach jest ich ponoć kilka/?
    Chciałbym zweryfikować swoje szanse na założenie tej lokaty. Wcześniej
    brałem pod uwage tylko ilość placówek :(

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-10-10 16:01:55
    Temat: Re: [PKO BP] - Ilo?ć okienek ???
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-10 17:55, krzysztof wrote:
> [...]
    > Chciałbym zweryfikować swoje szanse na założenie tej lokaty. Wcześniej
    > brałem pod uwage tylko ilość placówek :(

    jesli stoisz na miejscu <20 i w niedresiarskiej okolicy to masz jakieś
    szanse. W innym wypadku - idź na piwo :-)
    KJ

  • 3. Data: 2004-10-10 16:24:45
    Od: "krzysztof" <a...@B...pl>

    > jesli stoisz na miejscu <20 i w niedresiarskiej okolicy to masz jakieś
    > szanse. W innym wypadku - idź na piwo :-)
    > KJ

    własnie jestem 23 w niedresiarskiej okolicy
    więc moje szanse są troche dyskusyjne, chyba że pula się zwiększy

    POZDR

  • 4. Data: 2004-10-10 16:32:55
    Od: g...@p...onet.pl

    > własnie jestem 23 w niedresiarskiej okolicy
    > więc moje szanse są troche dyskusyjne, chyba że pula się zwiększy

    W dniu dzisiejszym Zarząd Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Polskiego Spółka
    Akcyjna otrzymał informację, że Minister Skarbu Państwa, działając na podstawie
    pkt. 2.8.2 Rozdziału III Prospektu Emisyjnego PKO BP S.A. podjął decyzję o
    zwiększeniu wartości Subtranszy Klientów Banku z kwoty 720.000.000 zł do kwoty
    1.100.000.000 zł.

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=komunikaty/akt_id=3
    289/zone=-1/section=ogol

  • 5. Data: 2004-10-10 16:50:57
    Od: "krzysztof" <a...@B...pl>

> [...]
    > zwiększeniu wartości Subtranszy Klientów Banku z kwoty 720.000.000 zł do

    Czy wzięto to z puli "inwestorzy indywidualni", czy z "dodatkowej puli
    akcji"?
    Jeżeli to pierwsze, czy to znaczy że pula dla inwestorów którzy chcieli by
    kupić w biurach maklerskich jescze bardziej się pomniejszy?

    Pozdr.

  • 6. Data: 2004-10-10 17:03:51
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "krzysztof" <a...@B...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Jeżeli to pierwsze, czy to znaczy że pula dla inwestorów którzy chcieli by
    > kupić w biurach maklerskich jescze bardziej się pomniejszy?

    znaczy jak ? dali wiecej do puli a pula sie pomniejszy?:)

    sq

  • 7. Data: 2004-10-10 17:07:02
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-10 18:50, krzysztof wrote:
    [...]

    > Czy wzięto to z puli "inwestorzy indywidualni", czy z "dodatkowej puli
    > akcji"?
    chyba i jedno i drugie.
    > Jeżeli to pierwsze, czy to znaczy że pula dla inwestorów którzy chcieli by
    > kupić w biurach maklerskich jescze bardziej się pomniejszy?
    Chyba tak.
    KJ

  • 8. Data: 2004-10-10 17:08:54
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > jesli stoisz na miejscu <20 i w niedresiarskiej okolicy to masz jakieś
    > szanse.
    Masz na myśli <20 do okienka czy wogóle do pko ?

    Pozdr.

  • 9. Data: 2004-10-10 17:10:31
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-10 19:08, Feanor wrote:

    > Masz na myśli <20 do okienka czy wogóle do pko ?
    >
    > Pozdr.

    Poszukaj w archiwum. Komus wyszło że do 18 na okienko mają szanse przy
    założeniu maksymalnej wysokości zakładanych lokat. Nie pamiętam tylko
    czy te osoby miałyby być z pełnomocnictwami czy bez
    KJ

  • 10. Data: 2004-10-10 17:13:22
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Poszukaj w archiwum. Komus wyszło że do 18 na okienko mają szanse przy
    > założeniu maksymalnej wysokości zakładanych lokat. Nie pamiętam tylko czy
    > te osoby miałyby być z pełnomocnictwami czy bez
    bez

    Pozdr.