  • 1. Data: 2004-10-10 12:17:36
    Temat: pytanie
    Od: "m4ly" <p...@n...poczta.onet.pl>

    witam
    chcialbym uzyskac opinie na temat kont bankowych
    chodzi mi o konta o jak najlepszych warunkach
    mam 19 lat, brak stalego przyplywu gotowki :), konto najlepiej z mozliwoscia
    dokonywania operacji przez internet

    z gory dziekuje za pomoc
    pozdrawiam
    przemek

  • 2. Data: 2004-10-10 13:21:46
    Temat: Re: pytanie
    Od: "MMMKKK" <a...@o...pl>

    Szanowni Państwo
    Zapraszam do odwiedzenia i założenia konta przez moją stronę.
    http://www.bankier.pl/sp/kulak1
    Wystarczy kliknąć na powyższy link.
    Otrzymają państwo konto w jednym z dwóch renomowanym banku Mbanku lub
    Multibanku.
    Oraz korzyść majątkową w postaci: Multibank(20 zł), Mbank(5zł).
    Dziękuje
    Maciej Kulak
    k...@p...fm

    Instrukcja:
    1.Kliknąć na podwyższy link
    2.Wybrać zainteresowany produkt bankowy.
    3 Kliknąć wypełnianie wniosku
    4.Wpisać w pierwszym polu Imię i Nazwisko
    5 wypełnić wniosek
    6. Pozałozeniu konta i przysłaniu dokumentów z Banku trzeba zacząć używać
    konta .
    7. W tedy wypłacie prowizje 100% pewności .

  • 3. Data: 2004-10-10 14:20:51
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    najlepiej w Mbanku, lub Multibanku - kliknij tu -
    http://www.bankier.pl/sp/motylanogha
    tam znajdziesz wszystkie informacje

  • 4. Data: 2004-10-10 14:37:34
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MMMKKK" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Multibanku.
    > Oraz korzyść majątkową w postaci: Multibank(20 zł), Mbank(5zł).

    w końcu kto: k...@p...fm czy a...@o...pl ?

    ?

    janke

  • 5. Data: 2004-10-10 16:05:46
    Od: "MMMKKK" <a...@o...pl>

    Częściej używam K...@p...fm

  • 6. Data: 2004-10-10 16:07:03
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-10 16:37, janke wrote:
    [....]

    > w końcu kto: k...@p...fm czy a...@o...pl ?
    >
    > ?
    >
    > janke

    On chyba nie zdaje sobie sprawy z tego co robi. Albo jest to jakaś podpucha.

    KJ

  • 7. Data: 2004-10-10 18:46:55
    Od: n...@o...pl

    > Częściej używam K...@p...fm

    no to fajnie;)

    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm
    K...@p...fm

  • 8. Data: 2004-10-11 09:03:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Doktor Plama wrote:
    > najlepiej w Mbanku, lub Multibanku - kliknij tu -
    > http://www.bankier.pl/sp/motylanogha
    > tam znajdziesz wszystkie informacje

    No i nastepny spamer bankierowy - oj admin bankiera będzie miał co robić :-)