  • 1. Data: 2004-10-05 21:30:24
    Temat: citi dla lekarzy
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Moze ktos mi udzielic dodatkowych informacji o kredycie Citi dla lekarzy?
    Interesuje mnie zwlaszcza opcja bez dokumentowania dochodu, podobno
    pozyczaja do 33100 PLN. A na jaki procent i jakich warunkach?

    WR

  • 2. Data: 2004-10-05 23:04:31
    Temat: Re: citi dla lekarzy
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Moze ktos mi udzielic dodatkowych informacji o kredycie Citi dla lekarzy?
    > Interesuje mnie zwlaszcza opcja bez dokumentowania dochodu, podobno
    > pozyczaja do 33100 PLN. A na jaki procent i jakich warunkach?

    Dla mnie to jest totalna paranoja. Zeby bank z definicji zakladal, ze
    lekarze biora...

    Z drugiej strony jak sie jest lekarzem, kotry nie bierze to chyba przykro
    byc klientem takiego banku....

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2004-10-05 23:13:12
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@w...pl> wrote:
    > Dla mnie to jest totalna paranoja. Zeby bank z definicji zakladal, ze
    > lekarze biora...

    To chyba dobrze, ze bank dziala w warunkach realnych, a nie w jakims
    wyimaginowanym idealnym swiecie. W swiecie idealnym niepotrzebne by byly
    poreczenia i udokumentowane zrodla dochodow, bo i tak kazdy by splacal
    kredyt, nie?

    > Z drugiej strony jak sie jest lekarzem, kotry nie bierze

    Są tacy? (Żartuję)

    Ogolnie w ofercie nie widze nic zlego, poza tym, ze moglaby byc rozszerzona
    na inne grupy zawodowe. Szara strefa to zdaje sie ok 20%, wiec sporo ludzi
    nie ma udokumentowanych wszystkich dochodow.

    WR

  • 4. Data: 2004-10-06 05:41:36
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witold Romaniak" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos mi udzielic dodatkowych informacji o kredycie Citi dla lekarzy?

    Moze, bank

  • 5. Data: 2004-10-06 07:49:55
    Od: "Paweł" <h...@g...pl>

> [...]
    > na inne grupy zawodowe. Szara strefa to zdaje sie ok 20%, wiec sporo ludzi
    > nie ma udokumentowanych wszystkich dochodow.

    tak, i będą zaraz specjalne konta dla Policjantów (ale głównie z sekcji
    drogówki), prokuratorów, sędziów, pracowników administracji samorządowej i
    państwowej (szczególnie działających w oparciu o ustawę o zamówieniach
    publicznych) itd itd

    to ja jednak wolałbym żeby takich kont nie było

  • 6. Data: 2004-10-06 08:22:06
    Od: zoil <z...@y...com>

    On Wed, 6 Oct 2004 01:04:31 +0200, $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote in
    nessage <cjv9g0$4he$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    >Dla mnie to jest totalna paranoja. Zeby bank z definicji zakladal, ze
    >lekarze biora...

    A może bank wie po prostu, że ta grupa społeczna daje najwyższe
    prawdopodobieństwo spłaty kredytu?

  • 7. Data: 2004-10-06 17:11:04
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:cjv9g0$4he$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dla mnie to jest totalna paranoja. Zeby bank z definicji zakladal, ze
    > lekarze biora...

    A ja myślę, że tu chodzi o to, że np. stomatolodzy, ginekolodzy,
    laryngolodzy, okuliści itp. nie mają kas fiskalnych i jakby nie bardzo
    wykazują pełnię swych przychodów z gabinetów prywatnych... A bankowi
    naprawdę niełatwo zrezygnować z klienta mającego czysty miesięczny dochód
    większy niż kilku dyrektorów średniego szczebla ;)

    T.

  • 8. Data: 2004-10-06 17:12:19
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    A tak w ogóle, to chyba normalny kredyt gotówkowy citi, tyle, że ładnie
    "uplasowany". Ot, marketing...

    T.

  • 9. Data: 2004-10-06 17:48:53
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/6/2004 7:11 PM, Tomasz Nowicki wrote:

    > Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:cjv9g0$4he$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > lekarzy?
    [...]
> [...]
    > naprawdę niełatwo zrezygnować z klienta mającego czysty miesięczny dochód
    > większy niż kilku dyrektorów średniego szczebla ;)

    Zdaniem takiego np. Lejzora Rojtszwańca, krawca mężczyźnianego
    przykładowo fryzjerom zbędna jest stała pensja, bo i tak sobie na boku
    coś skręcą.
    Dobrze, że ustawodawca klasyki nie czyta, bo by doktorom pensje pozabierali.

    Pzdr: Catbert

  • 10. Data: 2004-10-08 01:36:21
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote: