  • 11. Data: 2009-06-17 10:05:18
    Temat: Re: Eurobank - 4 zł podkrada
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " aneczka.jedna" h1a3kd$44u$...@i...gazeta.pl

    > Eurobank ma jakiś błąd w systemie

    Optymistka. Jeden błąd?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2009-06-18 06:53:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 17.06.09 8:48, aneczka.jedna pisze:
    > Eurobank ma jakiś błąd w systemie
    > mi właśnie "zjadł" 4 zł przy przelewie wewnętrznym z oszczędnościowego na ror

    Niech zgadnę. Na ROR miałaś 0.00?
    Pojawiła się kwota, więc zabrali co swoje.

    U mnie też pobrali.
    Niestety, okazało się że te nieszczęsne 800 PLN musi wpłynąć na ROR.
    Nieświadom tego, przelewałem sobie bezpośrednio na oszczędnościowe. I
    mnie złupili...

    --
    Pete

  • 13. Data: 2009-06-18 07:43:22
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Cze, 08:53, Pete <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > Niestety, okazało się że te nieszczęsne 800 PLN musi wpłynąć na ROR.
    > Nieświadom tego, przelewałem sobie bezpośrednio na oszczędnościowe. I

    Wystarczy zrobić potem ruch z oszczędnościowego na rachunek bieżący
    (np. przelewając gdzieś dalej, ja spłacałem KK) i też to liczy się
    jako przelew przychodzący - pytałem się o to na infolinii (2 razy :-)
    i odpowiedziano, że nie ma rozróźnienia pomiędzy przelewem
    przechodzącym z zewnątrz, czy też wewnętrznym. Mimo tego opłatę
    pobrano, złożyłem reklamację i po dwóch dniach kasa wróciła...
    Ciekawe, jak będzie w przyszłym miesiącu?

    pzdrwm
    luc

  • 14. Data: 2009-06-18 14:36:22
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...pl>

    aneczka.jedna <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > Eurobank ma jakiś błąd w systemie
    > mi właśnie "zjadł" 4 zł przy przelewie wewnętrznym z oszczędnościowego na ror

    Właśnie mi oddali te 4 zł. Ciekawe, czy za miesiąc (albo przy następnym
    przelewie) sytuacja się powtórzy

  • 15. Data: 2009-06-18 14:58:22
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > Właśnie mi oddali te 4 zł. Ciekawe, czy za miesiąc (albo przy następnym
    > przelewie) sytuacja się powtórzy

    Mi też, zobaczymy, jak będzie dalej...

  • 16. Data: 2009-06-19 16:47:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" 3...@f...goo
    glegroups.com

[...]

    Ja też o to pytałem i powiedziano mi, że musi być
    przychodzący przelew zewnętrzny lub wpłata gotówki.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'