  • 1. Data: 2010-08-21 08:56:49
    Temat: chipy w Polbanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    Dla zainteresowanych. Na przełomie września i października Polbank
    zacznie wydawać karty (debetowe i kredytowe) z chipem.

    Info przyszło z wyciągiem papierowym i informacją o zmianach w
    regulaminie i tabeli opłat od września. Ciekawe czy o zmianach zostaną
    powiadomieni użytkownicy wyciągów elektrycznych. ;-)

    WN

  • 2. Data: 2010-08-21 14:10:39
    Temat: Re: chipy w Polbanku
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 21 Aug 2010 10:56:49 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Info przyszło z wyciągiem papierowym i informacją o zmianach w
    > regulaminie i tabeli opłat od września. Ciekawe czy o zmianach zostaną
    > powiadomieni użytkownicy wyciągów elektrycznych. ;-)

    Co się zmienia? Bo hasła do elektrycznych nie mogę sobie przypomnieć :).
    --
    Kojer

  • 3. Data: 2010-08-21 15:29:30
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    "Robert Kois" <k...@h...pl> wrote in message

    > Co się zmienia? Bo hasła do elektrycznych nie mogę sobie przypomnieć :).

    W elektronicznych nic nie piszą. Goły wyciąg jest i nic więcej.

  • 4. Data: 2010-08-21 16:42:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-21 17:29, b.s. pisze:

    > W elektronicznych nic nie piszą. Goły wyciąg jest i nic więcej.

    Właśnie o to mi chodziło. Przy ostatnich zmianach w regulaminie też nie
    informowali użytkowników wyciągów elektrycznych. Dopiero jak zapytałem
    pocztą wewnętrzną dlaczego tak, to się zreflektowali i rozesłali zwykłą
    pocztą zawiadomienia o zmianach, sporo po terminie zmian, ale jednak.

  • 5. Data: 2010-08-21 16:45:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-21 16:10, Robert Kois pisze:

    > Co się zmienia? Bo hasła do elektrycznych nie mogę sobie przypomnieć :).

    W regulaminie bardzo dużo. Dwie strony A4 zmian, drobnym drukiem.
    Wybacz, nie będę przepisywać. ;-)

    Pododawano także troszkę zapisów do tabeli opłat, ale na pierwszy rzut
    oka nic ciekawego dla zwykłego usera.

    Zmiany wchodzą w życie 10.09.2010.

    WN

  • 6. Data: 2010-08-21 17:09:17
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 21 Sie, 18:45, Wojciech Nawara <u...@n...info> wrote:

    > W regulaminie bardzo dużo. Dwie strony A4 zmian, drobnym drukiem.
    > Wybacz, nie będę przepisywać. ;-)
    jest tam coś istotnego? na przykład zmiana sposobu rozliczania
    transakcji kartą itp:P

  • 7. Data: 2010-08-21 18:28:07
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 21.08.2010 10:56, Wojciech Nawara pisze:
    > Dla zainteresowanych. Na przełomie września i października Polbank
    > zacznie wydawać karty (debetowe i kredytowe) z chipem.

    Chipowe już nie będą na podpis tylko na PIN ?
    Wymiana wszystkich kart czy tylko tych po upływie terminu ważności?

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 8. Data: 2010-08-21 18:31:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    http://img838.imageshack.us/f/polbank1.jpg/
    http://img836.imageshack.us/f/polbank2.jpg/
    http://img375.imageshack.us/f/polbank3.jpg/
    http://img840.imageshack.us/f/polbank4.jpg/

  • 9. Data: 2010-08-21 18:32:35
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-21 20:28, kranu pisze:

    > Chipowe już nie będą na podpis tylko na PIN ?

    Tak piszą.

  • 10. Data: 2010-08-21 19:00:15
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > Tak piszą.

    > Po upływie terminu ważności.

    Kurcze to teraz rozumiem czemu KK Polbank Era dostałem z terminem
    10/2011 a wyrabiałem ją w lipcu. Kartę Paypass wyrabianą w tym
    samym czasie ma już 2 letni okres ważności 07/2012.

    Szkoda

    Damian