  • 1. Data: 2010-08-21 10:38:28
    Temat: bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie
    Od: xy <x...@x...sorry>

    Zastanawiam sie kiedy w koncu banki zaczna wpadac na zdawac by sie moglo
    tak prosty pomysl i jesli wszyscy konsultanci sa zajeci, zaczna podawac
    orientacyjny czas oczekiwania? Jak dzwonisz z komorki, to nie wiadomo
    czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem
    takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.

  • 2. Data: 2010-08-21 10:46:46
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-08-21 12:38, xy pisze:
> [...]
    > czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem
    > takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.

    1) A po ch. Ci infolinia? 99.9% możesz wyczytać z regulaminów, toipów,
    p.b.b. itp. A jeśli już raz do roku koniecznie musisz skorzystać z
    infolinii, to skorzystaj z tf stacjonarnego.

    2) mBank podaje (-wał?)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-08-21 10:47:53
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-08-21 12:38, xy wrote:
> [...]
    > czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem
    > takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.

    W Polbanku podaja - dzownilem 2 dni temu ok 19 i radosnie powiedziano mi
    ze czas oczekiwania 2 minuty, a polaczylo nawet szybciej, co mnie bardzo
    zdziwilo, bo jak wiadomo tam zawsze ciezko sie bylo dodzwonic.
    I to nawet ze dzownilem zadnego logowania, po prostu nr tel i 0 zeby sie
    z konsultantem polaczyc.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2010-08-21 12:56:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@c...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > 1) A po ch. Ci infolinia? 99.9% możesz wyczytać z regulaminów, toipów,
    > p.b.b. itp. A jeśli już raz do roku koniecznie musisz skorzystać z
    > infolinii, to skorzystaj z tf stacjonarnego.
    >
    > 2) mBank podaje (-wał?)

    mbankowa centralka imo moze robic za wzór przede wszystkim za to, ze
    wszelkie komunikaty wyłączaja sie po nacisnieciu kolejnego przycisku.
    Dzieki temu nie musze po raz setny wysłuchiwac komentarza, ze rozmowy sa
    nagrywane :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 5. Data: 2010-08-23 15:45:27
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

> [...]
    > czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem
    > takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.

    podaja. w getinbanku, 20 minut co minute Pani mowila ze sredni czas
    oczekiwania 3 minuty

    (czy cos w tym stylu)

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl