  • 1. Data: 2012-04-09 21:34:19
    Temat: bzwbk prepaidy a koszt
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wg mnie interesujace sa dwie opcje
    1. karta podarunkowa koszt 10zł (chyba na 3 lata)
    2. karta internetowa bez plastiku koszt 1zł za wydanie

    i jak rozumiem to koniec kosztów
    oprócz kruczka z internetową gdy się używa przelewów sms to 1zł na miesiąc

    biorąc pod uwagę że pierwsza w sklepach i na necie
    a druga tylko na necie

    erator/

  • 2. Data: 2012-04-10 06:15:55
    Temat: Re: bzwbk prepaidy a koszt
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-09 21:34, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > oprócz kruczka z internetową gdy się używa przelewów sms to 1zł na miesiąc
    >
    > biorąc pod uwagę że pierwsza w sklepach i na necie

    A jak brzmi pytanie?

    Pierwsza jeszcze też w bankomacie +5zł

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 3. Data: 2012-04-10 13:52:32
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-10 06:15, maruda pisze:

    > A jak brzmi pytanie?
    >
    > Pierwsza jeszcze też w bankomacie +5zł

    No i cena Visy i MC to 15 zł a MC z Paypass 20 zł.
    pay24.pl daje visy za 5 zł.
    Można ew. szukać różnych brandowanych może coś taniej niż nominalna cena.
    Na allegro jak na razie dostałem karty z terminem ważności dłuższym niż
    oferowanym w placówce (może akurat w tych placówkach tak było).

    Do rozważenia ew. są jeszcze MC z Auchan - większy limit środków na
    karcie i ew. BRE na jednym z portali o lotnictwie (ale koszt większy niż
    karta BZ)

  • 4. Data: 2012-04-10 17:55:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości

    > No i cena Visy i MC to 15 zł a MC z Paypass 20 zł.
    > pay24.pl daje visy za 5 zł.

    ja patrzłem na te:
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=kart%2A+
    bzwbk

    czy pay24.pl też daje jakiś numer konta do wpłaty?

    erator/

  • 5. Data: 2012-04-10 18:02:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    bzwbk
    max saldo i obrót na karcie: 3 000/mc
    max transakcji: 500

    pay24
    max transakcji: 500
    max wplat rocznie: 10 000
    max saldo: 3 000 PLN

    chyba że się mylę i pay24
    obsługuje karty wbk i dokładniej podał dane

    erator/

  • 6. Data: 2012-04-11 07:11:59
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-10 17:55, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > ja patrzłem na te:
    > http://allegro.pl/listing.php/search?string=kart%2A+
    bzwbk

    > czy pay24.pl też daje jakiś numer konta do wpłaty?

    To jest taka sama karta jak zwykła BZ tylko brandowana "na" pay24

  • 7. Data: 2012-04-11 07:19:49
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-10 17:55, zlotowinfo pisze:
> [...]

    Karty wydane przez BZ są po 15 zł z przesyłką.
    Więc kwestia wyboru wzorów, bo ceny podobne.

    Zerknij bo zmienili ofertę:

    https://www.pay24.pl/cms,125,zamow_karte.htm
    Są jakieś z darmowymi bankomatami.

  • 8. Data: 2012-04-11 08:54:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Kwi, 21:34, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
> [...]
    > oprócz kruczka z internetową gdy się używa przelewów sms to 1zł na miesiąc
    >
    > biorąc pod uwagę że pierwsza w sklepach i na necie

    Doszla jeszcze comiesieczna oplata za wyjatkiem karty internetowej

    24. Opłata miesięczna za korzystanie z Karty wydanej po 01.12.2011r.
    99 groszy.

  • 9. Data: 2012-04-11 13:56:56
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-11 08:54, krzysztofsf pisze:

    > Doszla jeszcze comiesieczna oplata za wyjatkiem karty internetowej
    >
    > 24. Opłata miesięczna za korzystanie z Karty wydanej po 01.12.2011r.
    > 99 groszy.

    Faktycznie. dołozyli kosztów. Już się to mniej fajne robi.
    Ciekawi mnie karta z pay24.pl - tam nie ma słowa o takiej opłacie.
    I do tego jest wariant bez opłat za wypłatę z bankowmatów BZ.
    Zapytałem ich o jakiś regulamin tego ale na razie bez odp.

  • 10. Data: 2012-04-11 19:00:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-11 13:56, dwr pisze:
    > Ciekawi mnie karta z pay24.pl - tam nie ma słowa o takiej opłacie.
    > I do tego jest wariant bez opłat za wypłatę z bankowmatów BZ.
    > Zapytałem ich o jakiś regulamin tego ale na razie bez odp.

    Regulamin znalazłem taki - <https://www.pay24.pl/files/cms/6/regulamin.pdf>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/