  • Data: 2002-11-20 09:17:45
    Temat: bphpbk
    Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, chciałam się podzielić z Wami moimi doświadeczeniami z w/w bankiem.
    Od tygodnia magluję warunki - kredytu lokatorskiego, który jako chyba jedyny
    bank oferuje (oferował) BPHPBK. Kilka telefonów do bezpłatnych infolinii,
    zeby potwierdzić informacje ze stron internetowych, wudrukowane formularze -
    wypełnione wnioski i wymagane zaświadczenia. I co??? i okazuje się, że
    kredyt od września jest zawieszony i na razie jest niedostępny!!!!
    Od września na stronie internetowej nie pojawiła się żadna informacja o
    zawieszenieu kredytu a "panny" z infolinii nawet przeliczały mi zdolność
    kredytową i raty miesięczne kredytu!!!! Cóż za szybka informacja, a może
    dezinformacja!!! Wniosek bankowi nie zależy na rzetelnej informacjii......a
    klient i tak się dowie nie teraz to jak przyjdzie do banku albo jeszcze
    później...

    wściekła Kasia
    a może ktoś wie czy jakis bank udziela jeszcze kredytu na mieszkania o
    statusie własnosci- lokatorskie???