eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiblokada w citibank › blokada w citibank
  • Data: 2006-09-15 08:18:57
    Temat: blokada w citibank
    Od: "ag" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Odradzam serdecznie wszystkim potencjalnym klientom korzystanie z usług
    Citibank. Citiphone nie działa już prawie dobę i w związku z tym nie mogę
    skorzystać z własnych pieniędzy - przy okazji zabezpieczania przelewów
    i-netowych zdarzyło się niedorajdom zablokowanie możliwości przelewania
    środków z konta walutowego na złotówkowe. Na citibank online tylko
    informacja żeby zadzwonić do citiphone, które jest usługą "czasowo
    wyłączoną" jak mówi miły głos w słuchawce już prawie 20 godzin. Z
    doświadczenia wiem że na maile odpisują z kilkudniowym opóźnieniem więc
    pisanie reklamacji nie ma sensu jeśli chcę mieć pieniądze _teraz_
    (oczywiście wypłacić tez nie można w bankomacie bo karta jest nieodpowiednia
    do tego typu usługi jak wypluł bankomat eurobanku).
    Jeśli chcecie mieć dostęp do własnych pieniędzy przez _cały_ czas nie dajcie
    się skusić reklamom citibank - bo wychodzi na to że ich miasto _zawsze_ śpi.
    ps. telefon do oddziału dał tyle że tłuk poradził mi zadzwonienie na
    citiphone...
    p;
    ag


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1