  • 11. Data: 2002-12-04 20:22:01
    Temat: Re: błąd w systemie Multibanku - pilnujcie wyciągów!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Zgadzam się całkowicie z autorem wątku!!! U mnie to samo. Nagle
    zrobiłem jakiś
    > wielki niedozwolony debet, choć na rachunku miałem grubo ponad zero
    :-/

    Oo a tak z ciekawosci masz moze Rachunek Oszczednosciowy zalozony w

  • 12. Data: 2002-12-04 23:47:02
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    > Zgadzam się całkowicie z autorem wątku!!! U mnie to samo. Nagle zrobiłem
    jakiś
    > wielki niedozwolony debet, choć na rachunku miałem grubo ponad zero :-/

    Tzn 1 ?
    PNMSP :))))
    --
    lex

  • 13. Data: 2002-12-05 08:18:06
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Zgadzam się całkowicie z autorem wątku!!! U mnie to samo. Nagle zrobiłem
    jakiś
    > wielki niedozwolony debet, choć na rachunku miałem grubo ponad zero :-/
    > Ten ich system jest na prawdę dziwny.
    > Kiedyś już gdzieś było o tym wspominane, ze w sobote (czy nawet w piątek)
    > system przyjmuje, ze do poniedziałku na koncie nic się nie zmieni... i
    stąd
    > kłopoty & niejasności.

    I naprawdę ani Ty, ani autor wątku nie poprosiliście o wyjaśnienie - co jest
    nie tak? IMHO macie debety przez lokaty, które kończą się w dni wolne, a
    środki są do dyspozycji już w poprzedzający dzień roboczy. Używając tych
    pieniędzy można wpaść w debet. Ale nie jest to nic niezwykłego (nie
    twierdzę, że jest to wygodne :-), bo podobny mechanizm jest np dla operacji
    kartowych - saldo jest dodatnie np jeszcze przez dwa dni, ale potem
    następuje księgowanie z datą wsteczną.
    Moja rada - nie ruszać pieniędzy z lokat do momentu zapadnięcia lokaty. Jak
    więc widać bank nikogo nie naciąga wbrew regulaminowi i przyjętym zasadom.
    Klient staje się ofiarą chęci zbyt wczesnego wykorzystania postawionych mu
    środków. Środków, które w momencie postawienia do dyspozycji są zaksięgowane
    z datą przyszłą.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 14. Data: 2002-12-05 08:21:56
    Od: s...@p...onet.pl

    Po pierwsze: jeszcze jestem z tymi skrótami nieoswojony, co to znaczy??

    > PNMSP :))))

    Po drugie: mam rach. oszczędnościowy, tak, przez to mogą być problemy... ale
    nie tylko. To jest jedna z 2 możliwości. Na razie czekam na wyjaśnienia Multi.

    Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
    Paweł.

  • 15. Data: 2002-12-05 09:12:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Po drugie: mam rach. oszczędnościowy, tak, przez to mogą być
    problemy... ale
    > nie tylko. To jest jedna z 2 możliwości. Na razie czekam na
    wyjaśnienia Multi.

    A to pewnie przez RO miales problemy. Ustawiony na 1000 albo 2000 zl -
    rozliczenie kilku transakcji tralo, a ty w miedzyczasie dokonales
    kolejnych zakupow - na ktore miales srodki na RO - ale nie na RORze -
    bo tam byly zablokowane...
    A jak nie masz debetu, to ci wchodzi w niedozwolony...
    Jak dla mnie bank powinien uznac reklamacje, bo to IMO blad w jego
    systemie (jesli to jest to o czym pisze)

  • 16. Data: 2002-12-05 10:08:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Dec 05, 2002 at 09:18:06AM +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

    >Klient staje się ofiarą chęci zbyt wczesnego wykorzystania postawionych mu
    >środków. Środków, które w momencie postawienia do dyspozycji są zaksięgowane
    >z datą przyszłą.

    Abstrahujac od tego kto kogo naciaga a kto kogo nabija w butelke -
    uwazasz ze to jest naprawde _logiczne_ i _dobre_ rozwiazanie?

    Bo, uzywajac WOizmu, dorabiasz do tego ideologie ;-)

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-12-05 10:41:22
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:20021205100742.GV3697@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek wrote:

    > Bo, uzywajac WOizmu, dorabiasz do tego ideologie ;-)

    Co to jest WOizm?

    --
    Robert

  • 18. Data: 2002-12-05 10:51:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Dec 05, 2002 at 11:41:22AM +0100, Robert wrote:

    >Co to jest WOizm?

    Oj, przepraszam za pcoa.

    WO twierdzi ze jak ktos kupuje pc a nie maca to dlatego ze go na mac-a
    nie stac, a nie dlatego ze woli pc.

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-12-05 11:08:10
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Abstrahujac od tego kto kogo naciaga a kto kogo nabija w butelke -
    > uwazasz ze to jest naprawde _logiczne_ i _dobre_ rozwiazanie?
    >
    > Bo, uzywajac WOizmu, dorabiasz do tego ideologie ;-)

    Napisałem, że nie jest to wygodne :-) Nie zgadzam się tylko z takim
    podejściem, że nie wiem o co chodzi, ale sobie pokrzyczę, że COŚ jest
    schrzanione.

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2002-12-05 12:04:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Dec 05, 2002 at 12:08:10PM +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

    >Napisałem, że nie jest to wygodne :-) Nie zgadzam się tylko z takim
    >podejściem, że nie wiem o co chodzi, ale sobie pokrzyczę, że COŚ jest
    >schrzanione.

    A, tutaj to sie podpisze obiema lapkami ;-)

    --

    --w