  • 1. Data: 2009-02-13 19:30:51
    Temat: [awaria] pocztowy
    Od: " " <b...@g...pl>

    witajcie na podglądzie lokaty killer nie ma nic :( wyparowało 13 piątek czy
    coś kombinują aby były również kwoty po odnowieniu widoczne???? - już 3
    potwierdzone przypadki jak u was?

  • 2. Data: 2009-02-13 19:51:07
    Temat: Re: [awaria] pocztowy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    b...@g...pl wrote:
    > witajcie na podglądzie lokaty killer nie ma nic :( wyparowało 13 piątek czy
    > coś kombinują aby były również kwoty po odnowieniu widoczne???? - już 3
    > potwierdzone przypadki jak u was?

    Może to dlatego, że w Warszawie jakiś bank obrobili i to właśnie waszą
    kasę wcięło :)

  • 3. Data: 2009-02-13 20:26:20
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 19:30:51 +0000 (UTC), b...@g...pl
    napisał(a):

    > witajcie na podglądzie lokaty killer nie ma nic :( wyparowało 13 piątek czy
    > coś kombinują aby były również kwoty po odnowieniu widoczne???? - już 3
    > potwierdzone przypadki jak u was?

    Wiem, że mieli robić modyfikacje systemu, więc może właśnie ją robią.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-02-13 20:28:32
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    U mnie to samo, na podglądzie nie ma nic - nawet lokat zakończonych.

  • 5. Data: 2009-02-14 07:31:19
    Temat: Re: pocztowy
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 13 Lut, 21:26, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Wiem, że mieli robić modyfikacje systemu, więc może właśnie ją robią.

    Rano wszystko już działa :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2009-02-15 01:10:09
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 23:31:19 -0800 (PST), Jacek Erazmus napisał(a):

    > Rano wszystko już działa :)

    Działać, działa, ale na pewno nie wszystko!
    W czwartek przelałem kasę na 5 lokat po 1000 zł i do chwili obecnej ani
    nie dostałem potwierdzenia założenia tych lokat, ani tych lokat nie ma
    na stronie WWW!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-02-15 01:40:56
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]

    > W czwartek przelałem kasę na 5 lokat po 1000 zł i do chwili obecnej ani
    > nie dostałem potwierdzenia założenia tych lokat, ani tych lokat nie ma

    Wejdź w zakładkę "wszystkie" i będziesz je widział jako "procesowane
    przez bank".

  • 8. Data: 2009-02-15 02:08:19
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 02:40:56 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Wejdź w zakładkę "wszystkie" i będziesz je widział jako "procesowane
    > przez bank".

    Faktycznie, teraz są, ale rano ich jeszcze tam nie było!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2009-02-15 08:16:31
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 15 Lut, 02:40, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
> [...]
    pl...

    >     Wejdź w zakładkę "wszystkie" i będziesz je widziało jako "procesowane

    A oprocentowanie liczone jest z chwilą wejścia kasy na ich konto ...

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 10. Data: 2009-02-15 19:02:16
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > A oprocentowanie liczone jest z chwilą wejścia kasy na ich konto ...

    Tak. Jak wniosek ma status "procesowany przez bank", to znaczy, że
    przelew do nich wpłynął i z tym dniem lokata została zawarta. A
    potwierdzenie... no cóż, ostatnio potrafią potwierdzenie z piątku przysłać
    we wtorek.