  • 11. Data: 2010-04-22 08:38:44
    Temat: Re: anonimowy transfer
    Od: " " <g...@g...pl>

    > Paypal? Ale to tylko do pieniędzy...
    > Gotówkę to chyba tylko listem do skrytki pocztowej.

    wlasnie o przelewy mi chodzilo. A jak jest z anonimowoscia w pay palu? Czy
    nadawca przelewu nie odkryje wiecej o odbiorcy niz tylko mail, wszak do
    rejestracji podaje pelne dane?
    --
    goska

  • 12. Data: 2010-04-22 08:52:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > wlasnie o przelewy mi chodzilo. A jak jest z anonimowoscia w pay palu? Czy
    > nadawca przelewu nie odkryje wiecej o odbiorcy niz tylko mail, wszak do
    > rejestracji podaje pelne dane?

    W przypadku Paypal nie odkryje, ale Ty zapłacisz za przyjęcie środków
    (wypłaty na własny rachunek są już darmowe).

    Jeżeli jednak chodziło Ci o przelew, to dlaczego wykluczasz rozwiązanie z
    podaniem nadawcy dowolnie wymyślonych danych jako nazwy i adresu odbiorcy,
    jeśli jest na tyle mało inteligentny, że nie zadowala się samym numerem
    rachunku?

  • 13. Data: 2010-04-22 09:26:29
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 08:32:25 +0000 (UTC), g...@g...pl
    napisał(a):

    > nie :-) ale niekoniecznie chce, zeby wplacajacy znal moj adres zamieszkania

    A twoje imie i nazwisko może znać? Bo jak tak to reszta pól przy zlecaniu
    przelewu jest nieobowiązkowa w znanych mi bankach. Wymagane są: nazwa
    odbiorcy, numer rachunku, kwota i tytył przelewu (cholera wie po co).
    --
    Kojer

  • 14. Data: 2010-04-22 09:33:22
    Od: "m" <...@n...pq>

    > nie :-) ale niekoniecznie chce, zeby wplacajacy znal moj adres
    > zamieszkania

    To zalezy od banku
    Sprawdź jak Twój bank weryfikuje
    Zrób sobie z innego banku na własne konto w tym docelowym testowy przelew
    jednego grosza dla
    Kaczka Dziwaczka
    ul. domek na drzewie 13,
    12-345 Pocałujciemiewdupe
    Jak przejdzie to podasz nadawcy adres dowolny

  • 15. Data: 2010-04-22 10:34:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (21.04.2010 19:38), g...@g...pl wrote:
    > witam
    > czy jest jakiś legalny sposób na anonimowe przesłanie gotówki, tzn. nadawca
    > nie może poznać danych osobowych odbiorcy (chodzi o dane takie jak adres nazwisko)

    Western Union?

    p. m.

  • 16. Data: 2010-04-22 20:48:55
    Od: " " <g...@g...pl>

    > W przypadku Paypal nie odkryje

    czy oby na pewno???
    https://cms.paypal.com/pl/cgi-bin/marketingweb?cmd=_
    render-content&content_ID=ua/Privacy_full&locale.x=p
    l_PL
    cytat:
    "Jeśli Użytkownik jest zarejestrowanym użytkownikiem systemu PayPal, to jego
    imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres e-mail, identyfikator Skype (jeśli
    dotyczy), numer telefonu (jeśli dotyczy)(...) , są widoczne dla innych
    klientów firmy PayPal, na rzecz których Użytkownik dokonał płatności lub
    którzy usiłują dokonać płatności na jego rzecz za pośrednictwem systemu PayPal"
    (...)
    "Dla potrzeb rozwiązywania sporów możemy udostępnić kupującemu adres
    sprzedającego, aby umożliwić mu zwrócenie zakupionych towarów sprzedającemu."
    --
    goska

  • 17. Data: 2010-04-23 06:46:01
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > nie może poznać danych osobowych odbiorcy (chodzi o dane takie jak adres

    Moim zdaniem to albo anonimowy, albo legalny.
    100% pewnego połączenia dwóch, jakoś nie widzę.

  • 18. Data: 2010-04-23 07:04:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > czy oby na pewno???
    > https://cms.paypal.com/pl/cgi-bin/marketingweb?cmd=_
    render-content&content_ID=ua/Privacy_full&locale.x=p
    l_PL

    Jak widać niestety nieco się rozpędziłem. Przyjmuję wpłaty przez Pay Pal i
    jakoś nie pamiętałem żeby takie dane do mnie trafiały, ale może po prostu
    źle pamiętam.

  • 19. Data: 2010-04-23 07:36:29
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    MarekZ <b...@a...w.pl> dared to write:
> [...]
    >
    > Jak widać niestety nieco się rozpędziłem. Przyjmuję wpłaty przez Pay Pal
    > i jakoś nie pamiętałem żeby takie dane do mnie trafiały, ale może po

    Trafiają, niestety. Jeśli płatność jest należnością za towar/usługę, to razem z
    adresem do wysyłki. Jeśli tylko przesyłasz pieniądze, to widać imię, nazwisko i adres
    email (bez adresu zamieszkania).

    k.

  • 20. Data: 2010-04-23 07:38:59
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    g...@g...pl <g...@g...pl> dared to write:
> [...]
    > czy jest jakiś legalny sposób na anonimowe przesłanie gotówki, tzn.
    > nadawca nie może poznać danych osobowych odbiorcy (chodzi o dane takie

    Moneybookers - tylko adres email
    Dotpay.pl - nic nie jest wymagane - masz formularz płatności online (karta, przelew
    błyskawiczny) - ale płacisz za to kilka procent prowizji.

    k.