eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiamatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank › amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
  • Data: 2012-10-15 14:52:50
    Temat: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kolejne problemy z bluecash i ekspresowymi przelewami...

    W piątek rano o 10:44 zleciłem bluecashem dosyć istotny przelew na sporą kwotę z
    multibanku do meritum bank. Sprawdziłem w tabelce, czy Meritum czasem nie wyparował z
    listy obslugiwanych banków. Nie pojawiło się też żadne ostrzeżenie o tym, że przelew
    może być opóźniony co czasami ma miejsce. Więc czekam...

    Dzisiaj mamy poniedziałek, godzina 15:00, dostaje maila:

    "Z przykrością informujemy, iż obecnie nie ma możliwości zrealizowania Twojego
    przelewu. Kwota przelewu zostanie jak najszybciej zwrócona."

    W międzyczasie, mimo wielu zapytań, żadnej konkretnej informacji od Blue Media w
    sprawie dosyć sporej sumy pieniędzy która gdzieś się zawieruszyła.

    Teraz czekam na zwrot, który nie wiadomo kiedy zostanie zrealizowany.

    I tak wygląda przelew ekspresowy w wykonaniu BlueCash!