eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiamatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank › Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
  • Data: 2012-10-18 12:30:31
    Temat: Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 18 października 2012 12:13:44 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > Hmm, wczoraj sprawdzalem i nie bylo Meritum na liscie obslugiwanych
    >
    > bankow. Teraz tez patrzylem i dalej nie ma...
    >
    > https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

    Jak już się po pewnym czasie zorientowali, że znów nie działa to najwyraźniej
    usunęli.

    W paranoizmie zabezpieczeń zapisałem sobie stronę HTML przed wykonaniem przelewu:

    http://postimage.org/image/6y1ylqejb/

    Poza tym, jeśli bank nie jest obslugiwany (i co ważniejsze BC juz o tym wie) to
    system nie powinien pozwolić na przelew, albo przynajmniej wyrzucić jakieś info.