eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiamatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank › Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
  • Data: 2012-10-16 11:25:38
    Temat: Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
    Od: quiris <l...@b...biz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 października 2012 11:12:59 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:

    > Żartujesz? Może masz szczęście albo dzwoniłeś w momencie kiedy bluecash działał bez
    zarzutu i nie byli bombardowani telefonami. Ja czekałem dobre kilka(naście?) minut
    zanim zwolnil się konsultant.

    Ups... Chyba, rzeczywiście miałem szczęście ;-)

    > Ręce opadają... Mam nadzieję, że Ekspress Elixir wprowadzany przez KIR szybko
    zostanie wdrożony przez wszystkie banki a blue media ze swoim blue-dabadi-cashem
    przejdzie do historii jako niezbyt udana aczkolwiek intrygujaca ciekawostka bankowa.

    Wygląda na to, że tak szybko z BC się nie rozstaniemy. BlueMedia szykuje kontratak w
    odpowiedzi na Express Elixir pod nazwą "System płatności BlueCash":
    http://bluemedia.pl/drugi_milion_przelewow_bluecash_
    ponad_4_razy_szybciej/