eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiamatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank › Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
  • Data: 2012-10-18 12:09:13
    Temat: Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z kronikarskiego obowiązku: pieniądze wróciły do mnie we środę po poludniu, czyli
    przeleżały na kontach blue media 5 dni.

    Sprawdziłem kolejny raz tabelkę, przelewy do meritum już działają, więc jako że muszę
    mieć tam pieniądze jak najszybciej - leję. Oczywiście kolejna awaria, zwrot środków
    dopiero dzisiaj rano...

    Reasumując: przelewy ekspresowe do Meritum Bank nie dzialają, nawet jeśli blue media
    twierdzi, że jest inaczej wprowadzając ten bank do tabeli banków przyjmujących
    przelewy ekspresowe.