eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiamatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank › Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
  • Data: 2012-10-21 01:53:07
    Temat: Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 10:45:47 +0200, Matt napisał(a):
    > Nie jesteś pierwszy, który miał problem z przelewem w Blue Media. Problem
    > z nimi (dla nich) jest taki, że ta usługa tak naprawdę jest mało
    > przydatna. Jeśli mogę poczekać na realizację przelewu do końca dnia

    Zgadzam się - zadziałać to mi BC zadziałał przy testach z ciekawości.
    Kilka razy skorzystałem z BC w rzeczywistej potrzebie - i za każdym razem
    skutek taki sam: przelew nie dotarł, mail o tym że zwrot nastąpi "wkrótce" -
    i tyle. Wyleczyłem się z "ekspresów"...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944