  • 1. Data: 2013-12-20 17:10:12
    Temat: allior sync vs mbank
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Witam
    Jako że od nowego roku w mbanku będą wygaszać stary system
    transakcyjny i zmuszać ludzi do korzystania z nowego, który mi
    całkowicie nie pasuje, zastanawiam się nad założeniem konta w allior
    sync. Mam kilka wątpliwości:
    1. Jak zrobię założenie konta online przelewem z mbanku to już żaden
    kurier z papierami do mnie nie będzie przyjeżdżał? Wolałbym tego
    uniknąć ze względu na dane osobowe bo nigdy nie wiadomo co taki kurier
    może z tym zrobić.
    2. Ile się czeka na założenie konta w takim przypadku?
    3. W jaki sposób można zamknąć takie konto, czy jest też tak prosto
    jak z założeniem?
    4. Co do kruczków to na dzień dzisiejszy tylko widzę 3 wpłaty w
    miesiącu darmowe we wpłatomacie? Poza tym wszystko darmowe bez
    konieczności co miesięcznych wpływów?
    5. Wpłatomaty tylko euronetu?
    6. Karta oczywiście tylko z paypass? Da się samemu unieszkodliwić
    antenkę jakimś nożykiem?
    7. Jest też cash back? czyli możliwość wypłaty w kasie przy zakupach?
    płaci się coś za tą usługę i ile można wypłacić maksymalnie?
    8. Ostatnio z wpływami u mnie różnie, wiadomo nikt nie zna odpowiedzi
    na to pytanie, podejrzewam że nałapią klientów i skończy się ta
    darmowość jak było to z wejściem marmurkowego Alliora, trzeba się już
    zacząć martwić czy można przypuszczać że jeszcze przez jakiś czas to
    konto będzie naprawdę darmowe?
    9. Jakieś duże różnice w obsłudze w porównaniu do mbanku? Na przykład
    potwierdzanie przelewów smsem że na przykład co któryś przelew tylko
    czy jakieś inne dziwne rzeczy?
    10. Szybkie przelewy w internecie, jest tak że gdzie jest mtransfer to
    jest i sync?
    Jak coś mi się jeszcze przypomni to dopiszę.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-12-20 18:35:16
    Temat: Re: allior sync vs mbank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" 6...@4...com

    http://polecam.sync.pl/ <-- 50 pln za polecenie ---.
    https://online.sync.pl/ib/logout.html?warning=logout

> [...]
    > kurier z papierami do mnie nie będzie przyjeżdżał? Wolałbym tego
    > uniknąć ze względu na dane osobowe bo nigdy nie wiadomo co taki kurier

    Raczej żaden kurier z papierami do Ciebie nie będzie przyjeżdżał.

    > 2. Ile się czeka na założenie konta w takim przypadku?

    Nie wiem.

    > 3. W jaki sposób można zamknąć takie konto, czy jest też tak prosto
    > jak z założeniem?

    Jw.

    > 4. Co do kruczków to na dzień dzisiejszy tylko widzę 3 wpłaty w
    > miesiącu darmowe we wpłatomacie? Poza tym wszystko darmowe bez
    > konieczności co miesięcznych wpływów?

    Bez, o ile nie chcesz 5% keszbeku za zakupy w necie.
    Aby dostać keszbek -- trzeba wlać 'wynagrodzenie'
    w miesiącu, w którym kupujesz coś w necie.

    > 5. Wpłatomaty tylko euronetu?

    Chyba tak.

    > 6. Karta oczywiście tylko z paypass? Da się samemu unieszkodliwić
    > antenkę jakimś nożykiem?

    Nie wiem. I nie wiem, po co, skoro na koncie nie warto trzymać pieniędzy.

> [...]

    > darmowość jak było to z wejściem marmurkowego Alliora, trzeba się już
    > zacząć martwić czy można przypuszczać że jeszcze przez jakiś czas to

    IMO szybsza jest śmierć niż odpłatność w SyneCku.

    > 9. Jakieś duże różnice w obsłudze w porównaniu do mbanku?

    Bardzo duże -- na korzyść SyneCka.

    > Na przykład
    > potwierdzanie przelewów smsem że na przykład co któryś przelew tylko
    > czy jakieś inne dziwne rzeczy?

    Tego nie wiem.

    > 10. Szybkie przelewy w internecie, jest tak że gdzie jest mtransfer to
    > jest i sync?

    Są w SyneCku natychmiastowe -- 1 na 100 idzie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-12-20 20:08:09
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.12.2013, 17:10, dizel pisze:
> [...]
    > kurier z papierami do mnie nie będzie przyjeżdżał? Wolałbym tego
    > uniknąć ze względu na dane osobowe bo nigdy nie wiadomo co taki kurier

    A ja bym wolal unikac zalozenia konta banku ze wzgledu na dane osobowe
    bo nigdy nie wiadomo co taki bank moze z nimi zrobic.

  • 4. Data: 2013-12-20 23:37:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" l924ip$ir6$...@n...news.atman.pl

    > A ja bym wolal unikac zalozenia konta banku ze wzgledu na dane osobowe bo nigdy nie
    wiadomo co taki bank moze z nimi zrobic.

    Jak już ktoś wykazał, niedyskrecja bankwa sięga
    zenitu [i Praktici?] że tak to określę...

    "Zbynek Ltd." l8s8oa$b3l$...@n...news.atman.pl

    > Ożesz... mój PIN tam też umieścili. Do sądu ich podam.

    Jego tylko jeden -- moich wiele...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-12-21 11:45:15
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 20 Dec 2013 17:10:12 +0100, dizel <x...@x...xx> wrote:

    >7. Jest też cash back? czyli możliwość wypłaty w kasie przy zakupach?
    >płaci się coś za tą usługę i ile można wypłacić maksymalnie?

    Sam sobie odpowiem bo znalazłem odpowiedź
    Tak można wypłacić przy zakupach w kasie kartą allior sync do max
    200pln, ta usługa w każdym banku ma takie ograniczenie max 200pln, co
    do opłaty to chyba nic nie pobierają.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-12-21 12:23:23
    Od: "darek" <d...@b...home.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości grup
    com...

    Nie rozumiem czemu jeśli nowy interface Ci nie odpowiada wybrałeś Sync,
    przeciez mbank podazyl ta wlasnie ideologia
    adrazajac niwy system...
    darek

  • 7. Data: 2013-12-21 13:27:15
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 21 Dec 2013 12:23:23 +0100, darek napisał(a):

    > Nie rozumiem czemu jeśli nowy interface Ci nie odpowiada wybrałeś Sync,
    > przeciez mbank podazyl ta wlasnie ideologia
    > adrazajac niwy system...
    > darek

    dokladnie to samo pomyslalem czytajac to pytanie...

    --
    jg

  • 8. Data: 2013-12-21 14:26:52
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 21 Dec 2013 12:23:23 +0100, "darek" <d...@b...home.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Nie rozumiem czemu jeśli nowy interface Ci nie odpowiada wybrałeś Sync,
    >przeciez mbank podazyl ta wlasnie ideologia

    W sumie to nie tylko chodzi o nowy system, jeszcze kilka innych
    rzeczy, zresztą jeszcze nie wybrałem. Ale generalnie wciskanie nowego
    systemu na siłę zmusiło mnie do rozejrzenia się za czymś innym, jeśli
    by zostawili możliwość wyboru stary/nowy to ok, ale tak nie będzie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-12-21 21:49:29
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > systemu na siłę zmusiło mnie do rozejrzenia się za czymś innym, jeśli
    > by zostawili możliwość wyboru stary/nowy to ok, ale tak nie będzie.

    Ja zmieniłem mBank na Synca gdy pojawiły się opłaty za kartę. Właśnie
    interfejs www jest tam wg mnie najpaskudniejszą rzeczą, z resztą można
    wytrzymać.

    I jest w nim takie cóś wredne - jeśli nie pójdzie jakiś przelew, to
    znika. Nigdzie nie ma żadnej wiadomości, że nie został wykonany. To jest
    największy mankament funkcjonalny, jaki mi doskwiera.

    Wkurzające są też od czasu do czasu pojawiające się reklamy przy logowaniu.

    I chyba przelewy odroczone / oczekujące są jakoś na odwrót w
    terminologii Synca w stosunku do mBanku.
    --
    Grzexs