  • 1. Data: 2011-02-13 14:02:32
    Temat: allegro - platnosc karta
    Od: gostek <g...@p...pisac.na.grupe>

    Kupilem cos na aukcji. W ramach place z allegro mozna zaplacic karta.
    Ale nigdzie nie widze, by ktoras ze stron (kupujacy/sprzedajacy)
    ponosili za to dodatkowo prowizje, upps. Gdzie jest kruczek? Czy tez
    platnosc karta jest w ramach prowizji za aukcje?

  • 2. Data: 2011-02-13 14:39:43
    Temat: Re: allegro - platnosc karta
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-02-13 15:02, gostek pisze:
> [...]
    > ponosili za to dodatkowo prowizje, upps. Gdzie jest kruczek? Czy tez
    > platnosc karta jest w ramach prowizji za aukcje?

    w ramach prowizji za aukcję

  • 3. Data: 2011-02-13 14:50:11
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    gostek wrote:
> [...]
    > ponosili za to dodatkowo prowizje, upps. Gdzie jest kruczek? Czy tez
    > platnosc karta jest w ramach prowizji za aukcje?

    Zapewne jest i to niemała, skoro wielu sprzedawców wręcz zastrzega że
    nie przzyjmuje PzA tylko i wyłacznie przelewy.

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 4. Data: 2011-02-13 14:55:38
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-02-13 15:50, sTav pisze:
    > Zapewne jest i to niemała, skoro wielu sprzedawców wręcz zastrzega że
    > nie przzyjmuje PzA tylko i wyłacznie przelewy.

    bredzisz

  • 5. Data: 2011-02-13 15:14:45
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Zapewne jest i to niemała, skoro wielu sprzedawców wręcz zastrzega że nie
    >przzyjmuje PzA tylko i wyłacznie przelewy.

    Takich sprzedawców to olewać CM. Pieniądze są na koncie w Allegro
    natychmiast, a na konto bankowe wpływają koło południa w dni robocze
    (elixir), bez grosza potrącenia. Jak nie masz auto, musisz zrobić wypłatę.
    Trzeba być kompletnym gamoniem i idiotą (a nawet na tej grupie tacy się
    pojawiają) aby mieć cokolwiek przeciwko PzA, w obecnej formie.

  • 6. Data: 2011-02-13 15:55:20
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-02-13 16:14, Użytkownik mx napisał:

> [...]
    > wypłatę. Trzeba być kompletnym gamoniem i idiotą (a nawet na tej grupie
    > tacy się pojawiają) aby mieć cokolwiek przeciwko PzA, w obecnej formie.

    Z punktu widzenia kupującego owszem, z punktu widzenia sprzedającego
    dokładnie odwrotnie.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-02-13 16:04:58
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Z punktu widzenia kupującego owszem, z punktu widzenia sprzedającego
    >dokładnie odwrotnie.

    No ja nie mogę. A czemuż to "dokładnie odwrotnie"?
    Ja pisałem z punktu widzenia SPRZEDAJĄCEGO (tak korzystałem). Dla
    Kupującego, też same zalety (kk) oczywiście.

  • 8. Data: 2011-02-13 16:08:54
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z punktu widzenia kupującego owszem, z punktu widzenia sprzedającego
    > dokładnie odwrotnie.

    Gdyż? Co traci sprzedający względem sytuacji gdy kupujący zapłaci np.
    przelewem?

  • 9. Data: 2011-02-13 16:19:42
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-02-13 17:08, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Gdyż? Co traci sprzedający względem sytuacji gdy kupujący zapłaci np.
    > przelewem?

    ego.

    odpuść sobie, szkoda dyskutować z debilami.

  • 10. Data: 2011-02-13 17:37:08
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-02-13 17:08, Użytkownik Marcin Wasilewski napisał:

    > Gdyż? Co traci sprzedający względem sytuacji gdy kupujący zapłaci np.
    > przelewem?

    Nie ma znaczenia z jakiego źródła przyjdą pieniądze, ma znaczenie
    jaką drogą, jeśli przez PzA to są pewne niedogodności.
    Sugeruje poczytać odpowiednie wątki na a.p.allegro.