  • 1. Data: 2011-02-13 01:24:54
    Temat: SKOK to ludzka instytucja finansowa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    SKOK to ludzka instytucja finansowa

    http://www.rp.pl/artykul/181773,608970.html

    A że ludzie są zwykle okrutniejsi od zwierząt, więc...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-02-13 07:35:54
    Temat: Re: SKOK to ludzka instytucja finansowa
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    W czym widzisz problem?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2011-02-13 07:45:51
    Od: "Horacy" <n...@o...eunospam>

    Prawdziwa tragedia, moze splac dlug za nia?

  • 4. Data: 2011-02-13 10:57:12
    Od: gostek <g...@p...pisac.na.grupe>

    W dniu 2011-02-13 08:45, Horacy pisze:
    > Prawdziwa tragedia, moze splac dlug za nia?

    kurcze, czy naprawde nie uwazacie, ze w tak wyjatkowej sytuacji skok
    moglby zrezygnowac z windykowania tego zadluzenia? w koncu kwota nie
    jest pewnie duza, a kobieta w oplakanej sytuacji, nawet dla skoku to
    symboliczna kwota

  • 5. Data: 2011-02-13 11:09:09
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "gostek" <g...@p...pisac.na.grupe> napisał w wiadomości

> [...]
    > moglby zrezygnowac z windykowania tego zadluzenia? w koncu kwota nie jest
    > pewnie duza, a kobieta w oplakanej sytuacji, nawet dla skoku to

    Bzdury gadasz.
    Jeżeli uważasz, że regułą ma być darowanie długów osobom w opłakanej
    sytuacji, to może zakazać zaciągania jakichkolwiek zobowiązań takim ludziom?

    Jak Ci nie pasuje jej sytuacja, to Ty za nią spłać. Dlaczego tego sam nie
    zrobisz? Dlaczego sięgasz do cudzej kieszeni?

  • 6. Data: 2011-02-13 11:23:25
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jan Werbinski wrote:
> [...]
    >
    > Jak Ci nie pasuje jej sytuacja, to Ty za nią spłać. Dlaczego tego
    > sam nie zrobisz? Dlaczego sięgasz do cudzej kieszeni?

    Ja do takich ludzi, którzy nie są w stanie załapać kontekstu,
    stosuję łagodne określenie: gamoń.
    Niezauważenie, że opisywany przypadek dotyczy sytuacji, w której
    osoba, pociągana do odpowiedzialności, nie zrobiła nic, co można
    byłoby uznać za przyczynienie się do stworzenia sytuacji, w której
    ją potraktowano nieludzko, jest przypadkiem tak skrajnym, że aż
    trudno uwierzyć, że jest to niezałapanie kontekstu.

    Zatem gamonie niech rozmawiają z gamoniami, a my nie karmmy trolla ;-)

    witrak()

  • 7. Data: 2011-02-13 11:24:15
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-02-13 12:09, Jan Werbinski pisze:
    > Bzdury gadasz.
    > Jeżeli uważasz, że regułą ma być darowanie długów osobom w opłakanej
    > sytuacji, to może zakazać zaciągania jakichkolwiek zobowiązań takim
    > ludziom?

    A ona zaciagnela takowe zobowiazanie?

  • 8. Data: 2011-02-13 11:25:46
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

> [...]

    > Jeżeli uważasz, że regułą ma być darowanie długów osobom w opłakanej
    > sytuacji, to może zakazać zaciągania jakichkolwiek zobowiązań takim

    Bzdury gadasz, czytać nie umiesz.
    Ona nie zaciągała jakichkolwiek zobowiązań.

  • 9. Data: 2011-02-13 11:36:13
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > trudno uwierzyć, że jest to niezałapanie kontekstu.
    >
    > Zatem gamonie niech rozmawiają z gamoniami, a my nie karmmy trolla ;-)

    Przyjęła spadek. Wystarczy?
    Nieważne czy przez chciwość, czy przez brak wiedzy. Przyjęła wraz z
    korzyściami i obowiązkami, i ma go spłacić.
    Nawiasem mówiąc nie chce mi się wierzyć, że aktywa córki po śmierci nie
    pokryły tych marnych 4000 zł.

  • 10. Data: 2011-02-13 11:37:17
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "spammtrapp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ona zaciagnela takowe zobowiazanie?

    No jasne. Przecież przyjęła spadek. Wyobrażasz sobie, że bank udzieliłby
    pożyczki 4000 zł osobie, której aktywa nie są warte więcej? Przypuszczam że
    jest to pominięte.