  • 21. Data: 2005-07-25 12:05:29
    Temat: Re: Zmiany w belkowym
    Od: "Radek" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Myślę że banki mają duże pole do popisu . Lokata 20.000 przy stopie 4 % daje
    > nieopodatkowane 2,19 po jednym dniu , żeby mieć na rękę mniej więcej taką
    > samą kwotę oprocentowanie musiałoby przy obecnych zasadach obliczanie
    > podatku wynosić bodajże 5,1% a to jest już całkiem ładna stawka.

    w mBanku jest 4.5% na eMax+. Mozna miec 3 eMax plusy, a miesieczne odsetki od
    650 PLN wynosza ok. 2.44 - podchodzi pod zerowa stawke. Przemnozywszy przez 3
    wychodzi, ze mozna spokojnie oszczedzac do 1950PLN bez podatku.

    rkp

  • 22. Data: 2005-08-03 23:48:31
    Od: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Nie wiem, czy to juz nie podpada pod przepis o nielegalnym unikaniu
    > podatkow. Niech sie prawnicy wypowiedza...

    a wpłata na fundusz pieniężny i wypłacanie po 20zł też podpada ? :)

    pozdrawiam

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst