  • 1. Data: 2005-07-20 21:45:38
    Temat: Poszukiwane - stare regulaminy i toip pko bp
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Witam

    Poszukuję starych regulaminów i TOiP dla rachunków biznesowych.

    Starych, to znaczy 2000, 2001 i 2002 rok.
    Nie znalazłem ich na www banku i w oddzałach ;-(

    powód:

    Okazało się, ze na dawno zamknięte* konto firmowe US wpłacił zwrot podatku.

    Ostatnia operacja prócz dopisania odsetek (i tego wpływu) była 07 2001r
    A po wpływie bank sobie policzył jak za prowadzenie od 2001 roku, i coś
    około tysiąca zł zjadło ;-(

    Próby negocjacji z miłą kobietą od rachunku nie przynoszą efektów.
    Trzeba się czymś podeprzeć ;-)

    Pozdrawiam Marcin Żyła

    * Zamknięte w znaczeniu: na rachunku było na 6 miesięcy opłat i miało
    się zamknąć samo. Dlatego tak, bo zagubiłem kwit z UM o zamknięciu
    działalności, a bez tego jakieś problemy dysponentka robiła, i po
    awanturze jako rozwiązanie padło: pan zostawi na 6 miesięcy opłat, i jak
    nic nie wpłynie, sami musimy zamknąc.

  • 2. Data: 2005-07-21 05:30:02
    Temat: Re: Poszukiwane - stare regulaminy i toip pko bp
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    Marcin Żyła napisał(a):
    > Witam
    >
    > Poszukuję starych regulaminów i TOiP dla rachunków biznesowych.
    >
    > Starych, to znaczy 2000, 2001 i 2002 rok.
    > Nie znalazłem ich na www banku i w oddzałach ;-(

    wyślij e-mail na i...@p...pl i poproś aby Ci przesłali, może
    akurat się uda :)