  • 1. Data: 2005-07-20 22:42:29
    Temat: Obnizka oprocentowania Planow Finansowych
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Podobno zaistniala w dniu wczorajszym (20 lipca) choc ja jeszcze nie
    widze na swoim o ile spadlo. Teoretyczne minimalne spadlo w kazdym
    razie do 5,15% w PLN. A moze spadlo tylko minimalne ? ;-))))

    marekz

  • 2. Data: 2005-07-21 07:08:47
    Temat: Re: Obnizka oprocentowania Planow Finansowych
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MarekZ wrote:
    > Podobno zaistniala w dniu wczorajszym (20 lipca) choc ja jeszcze nie
    > widze na swoim o ile spadlo. Teoretyczne minimalne spadlo w kazdym razie
    > do 5,15% w PLN. A moze spadlo tylko minimalne ? ;-))))

    U 2 kolegow mających Multiplany, przeliczenie uwzględniające nowe %%
    zrobiło się dopiero przy okazji pobierania raty.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y