  • 1. Data: 2022-06-12 02:56:46
    Temat: Złe znaki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Podstępy złego są różne... Ale jak znaleźć złe znaki w swym tekście?!
    Oto treść pisma skierowanego do ochroniarzy środowiska bankowego:

    Nie mogę zalogować się -- jest to moje pierwsze logowanie po podpisaniu umowy.
    Po podaniu 'Kodu dostępu' zatwierdzonego 'DALEJ' otrzymuję czerwoną informację:
    'Błąd na etapie uwierzytelniania'.

    Jako ów 'Kod dostępu' podaję 6 cyfr kodu, który otrzymałem via SMS podczas
    pobytu w banku, przy okazji podpisywania umowy; jako 'Identyfikator' podaję
    8 cyfr podanych mi w banku jako 'Mój identyfikator'.

    Proszę o pomoc,
    Leszek Ciszewski
    e...@g...com
    665 363835

    Próbowałem usunąć apostrofy, AtSign -- nic z tego!

    Ostatecznie wysłałem wersję skróconą do:
    ======
    Nie mogę zalogować się -- Proszę o pomoc, Leszek Ciszewski
    ======

    Może ktoś wie, jakie zło czai się w pierwotnej formie mej wypowiedzi?...
    [na razie zło zawarte w Devil.pl nie pociąga mnie zbyt mocno...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,

  • 2. Data: 2022-06-15 11:50:22
    Temat: Re: Złe znaki...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2022 01:05:11 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
    > Eneuel
    >
    > Połowiczny sukces -- nie ma już lokaty 7%...
    > Odstąpienie od umowy czy wypowiedzenie?
    > Tracenia czasu...

    Moze jeszcze będzie.

    A jak nie ... drogie to konto?
    Bo doswiadczenie podpowiada, ze wypowiedziec.
    Albo jak wolisz - odstąpic, z powodu rażąco złego funkcjonowania
    serwisu i infolinii :-)

    J.